The news is by your side.

سعودی حکومت کا غیرملکیوں کی سہولت کیلئے بڑا فیصلہ

ریاض : سعودی حکومت نے روزگار کیلئے مملکت میں آنے والے غیر ملکیوں کی سہولت کیلئے اہم اقدام کیا ہے جس کے تحت ان کے قیام میں مزید توسیع کی جا سکے گی۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ سعودی عرب میں رہنے والے یمنی باشندوں کے وزیٹر کارڈ میں چھ ماہ کی توسیع خودکار نظام کے تحت کی جا رہی ہے۔

سعودی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق جنرل ڈائریکٹوریٹ آف پاسپورٹ نے بیان جاری کیا ہے کہ مملکت میں رہنے والے یمنی باشندے جنہیں وزیٹر کارڈ دیا گیا ہے چھ ماہ کی توسیع کی مدت 7 دسمبر تک کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

پاسپورٹ اتھارٹی کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ اس توسیع کا اطلاق ان یمنی باشندوں پر ہوگا جو باقاعدگی سے اپنے وزیٹر کارڈ کی تجدید کرا رہے ہیں۔

اس سہولت کا فائدہ اٹھانے والے یمنی باشندوں کو کہا گیا ہے کہ توسیع کے طریقہ کار کو مکمل کرنے کے لیے دستیاب سروس میں 23 اگست تک فیس کی ادائیگی کردیں۔

نشریات کی بندش: اے آر وائی کی لائیو ٹرانسمیشن یہاں دیکھیں

سعودی جوازات اتھارٹی کا کہنا ہے کہ یمنی باشندوں کو پاسپورٹ کے دفتر جانے کی ضرورت نہیں ان کے وزیٹر کارڈز میں توسیع خود کار نظام کے تحت کی جائے گی۔

بیان میں کہا گیا کہ سعودی عرب میں رہنے والے یمنی باشندوں کو نئے کارڈ پرنٹ کر کے سعودی پوسٹ کے ذریعے ان کے فراہم کردہ رہائشی ایڈریس پر پہنچا دیئے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں