The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب : اقاموں کی تجدید آسانی سے کیسے کروائی جائے؟

ریاض : سعودی عرب میں مقیم غیرملکیوں کو اپنے اقاموں کی تجدید کیلئے بہت سے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے جس کی وجہ سے انہیں ملازمت سے وقتی طور پر مشکلات بھی درپیش ہوتی ہیں۔

اس حوالے سے سعودی عرب کے محکمہ پاسپورٹ نے مملکت میں مقیم برمی باشندوں کے اقاموں کی تجدید کی سہولت ابشر پر مہیا کی ہے۔ اس اقدام سے آسانی کے ساتھ وقت کی بچت ہوگی اور انہیں محکمہ پاسپورٹ کے دفاتر سے رجوع نہیں کرنا پڑے گا۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق محکمہ پاسپورٹ نے ٹوئٹر پر بیان میں کہا کہ آجر "ابشر” اکاؤنٹ کے ذریعے اپنے برمی کارکن کے اقامے کی تجدید ازخود کرسکے گا۔

بیان میں محکمہ پاسپورٹ نے اقامے کی تجدید کے حوالے سے بتایا کہ آجر اقامے کی تجدید کا فارم پر کرکے مقیم برمی کی تصویر منسلک کرے۔

اقامے کے مؤثر دورانیے میں پاسپورٹ پیش کرنے کا اقرار نامہ، اقامے کی فوٹو کاپی اور آجر کے قومی شناختی کارڈ کی فوٹو کاپی بھی منسلک کرنا ہوگی۔

محکمہ پاسپورٹ نے مزید کہا کہ آجر کے ابشر اکاؤنٹ کے ذریعے برمی کارکنان کے اقاموں کی تجدید کی سہولت تک رسائی ممکن ہوگی۔

اس کے لیے خدماتی فہرست سے خدمات پھر تواصل سروس کا انتخاب کرنا ہوگا اس کے بعد نئی درخواست پیش کرکے مملکت ک اندر مقیمین کی خدمات کی نشاندہی کرنا ہوگی۔

اس مرحلے کے بعد ذیلی خدمت برمیوں کے اقامے کی تجدید کا انتخاب کرکے درخواست کا خلاصہ تحریر کرناہوگا، منسلک کاغذات کی فائل کا انتخاب کرکے درخواست دینا ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں