site
stats
عالمی خبریں

سعودی یونیورسٹیوں میں پاکستانی طلباء کے لئے اسکالرشپ کوٹہ مختص

ریاض : سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں کے لیے خوش خبری، سعودی عرب کی یونیورسٹیوں میں انڈر گریجویٹ تعلیمی پروگراموں میں پاکستان کے طلباء کے لئے اسکالرشپ کوٹہ مختص کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں پاکستان کے سفیرخان ہشام بن صدیق نے ریاض میں سعودی عرب کے وزیر تعلیم ڈاکٹر احمد العیسٰی سے ملاقات کی، ملاقات میں سفیر نے ڈاکٹر احمد العیسی کو سعودی عرب میں پاکستانیوں کی تعلیمی سہولیات سے بھی آگاہ کیا  جبکہ دمام اور ریاض میں پاکستانی سکولوں کے تعلیمی سرگرمیوں اور زیر تکمیل تعمیر سے بھی آگاہ کیا۔

سعودی وزیر تعلیم نے کہا کہ سعودی عرب نے پاکستانیوں کے لئے مختلف یونیورسٹیوں میں انڈر گریجویٹ تعلیمی پروگراموں میں اسکالرشپ کوٹہ مختص کردیا ہے۔

پاکستانی سفیرنے اس موقع پردمام اور ریاض میں پاکستانی سکولوں کی تعمیر کے منصوبوں کی تیزی سے تکمیل اور سہولیات کے لئےدرخواست کی، جس پر سعودی وزیر تعلیم نےحمایت کی یقین دہانی کرائی۔

سعودی وزیر تعلیم نے کہا کہ دونوں ملکوں کے طالب علموں کے تعلیمی اور ثقافتی تبادلے کے پروگراموں کا آغاز کیا جا سکتا ہے، جس سے دونوں ممالک کے درمیان تعلیم کے میدان میں تعاون کو مزید فروغ ملے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top