The news is by your side.

سعودی عرب: موسلا دھار بارشوں کی پیشگوئی

ریاض: سعودی عرب کے مختلف علاقوں میں اتوار سے جمعرات کے ساتھ گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے، اس حوالے سے شہری دفاع کے محکمے نے احتیاطی تدابیر اپنانے کی ہدایات کردی ہیں۔

اردو نیوز کے مطابق موسمیات کے سعودی قومی مرکز کا کہنا ہے کہ اتوار سے جمعرات تک مملکت کے مختلف علاقوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

موسمیات کے قومی مرکز کی جانب سے جاری رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ بارش کے ساتھ بعض مقامات پر ژالہ باری کا بھی قوی امکان ہے، تیز ہوا اور گرد و غبار کے باعث حد نگاہ بھی متاثر ہو سکتی ہے۔

موسم کی ممکنہ تبدیلی کے حوالے سے قومی مرکز کا مزید کہنا ہے کہ قصیم ، مشرقی ریجن اور شمالی حدود کے علاقوں میں بارش کا آغاز بروز پیر 5 دسمبر سے ہوگا جس کا سلسلہ جمعرات تک وقفے وقفے سے جاری رہے گا۔

متوقع بارش کا سلسلہ مشرقی ریجن اور ریاض کے بعض علاقوں تک پھیلے گا، اس دوران کہیں ہلکی جبکہ کہیں موسلا دھار بارش کا امکان ہے۔

مکہ مکرمہ کے بعض علاقوں میں ہلکی اور درمیانے درجے کی بارش کے ساتھ تیز ہوا بھی چلنے کی توقع ہے جس کا سلسلہ عسیر، جازان، الباحہ اور مدینہ منورہ کے بعض علاقوں تک پھیلے گا۔

قومی مرکز کی جانب سے مزید کہا گیا ہے کہ ممکنہ بارش رواں ہفتے کے اختتام تک جاری رہے گی۔

دوسری جانب شہری دفاع کا کہنا ہے کہ ممکنہ بارش کے پیش نظر ہائی ویز پر سفر کرنے والے خصوصی احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔

بارش کے دوران شاہراہوں پر سفر کا آغاز کرنے سے قبل گاڑی کے وائپرز کو چیک کرلیں تاکہ بارش کے دوران سفر میں کسی قسم کی دشواری کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

علاوہ ازیں پہاڑی علاقوں میں بارش کے دوران سیلابی پانی کی گزر گاہوں کوعبور نہ کریں اور نشیبی مقامات پر قیام کرنے گریز کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں