The news is by your side.

Advertisement

سعودی کمپنی کا ریکارڈ منافع

ریاض: سعودی عرب کی پیٹرو کیمیکل کمپنی سابک کے منافع میں 33 فیصد اضافہ ہوا ہے، کمپنی نے سنہ 2021 میں بھی سعودی کیپیٹل مارکیٹ ایوارڈز میں ماحولیاتی، سماجی اور گورننس کا بہترین ایوارڈ حاصل کیا تھا۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی پیٹرو کیمیکل کمپنی سابک نے پہلی سہ ماہی کے منافع میں 33 فیصد اضافے کی اطلاع دی ہے جس کی فروخت میں 40 فیصد اضافے سے 53 بلین ریال کا اضافہ ہوا ہے۔

سعودی سٹاک ایکسچینج فائلنگ کے مطابق منافع گزشتہ سہ ماہی میں 6.47 بلین ریال تک بڑھ گیا تھا جو ایک سال پہلے کی اسی سہ ماہی میں 4.9 بلین ریال تھا۔

کمپنی نے مضبوط نتائج کی وجہ اعلٰی اوسط فروخت کی قیمتوں کو قرار دیا جو سہ ماہی بنیادوں پر 3 فیصد کے ساتھ ساتھ فروخت کے حجم میں بھی اضافہ تھا۔

سابک کے سی ای او یوسف البنیان نے کہا کہ سابک کے پہلی سہ ماہی کے نتائج نے ہماری مصنوعات کی مسلسل مانگ، تیل کی بلند قیمتوں اور ہمارے متنوع عالمی پورٹ فولیو کی وجہ سےمضبوط کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ 2022 میں سابک ہر وقت مضبوط بیلنس شیٹ کو برقرار رکھتے ہوئے اپنی ترقی کی حکمت عملی، آپریشنل لچک کو حاصل کرنے اور ماحولیاتی، سماجی اور گورننس کے وعدوں کو پورا کرنے پر مرکوز رہے گا۔

اس سہ ماہی میں ہونے والی اہم پیش رفتوں میں سابک نے گلف کوسٹ گروتھ وینچرز کے کامیاب آغاز کا اعلان کیا جو کہ سان پیٹریسیو کاؤنٹی ٹیکسس میں عالمی سطح پر مینو فیکچرنگ کی سہولت ہے۔

سابک نے سائنٹفک ڈیزائن میں کلیرینٹ کے 50 فیصد حصہ کی خریداری بھی مکمل کر لی ہے جو کہ اعلیٰ کارکردگی کی پروسیس ٹیکنالوجیز کا ایک سرکردہ کیٹلسٹ پروڈیوسر اور لائسنس دہندہ ہے۔

سابک نے سنہ 2021 میں سعودی کیپیٹل مارکیٹ ایوارڈز میں ماحولیاتی، سماجی اور گورننس کا بہترین ایوارڈ بھی حاصل کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں