The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب : ڈرائیور خوفناک حادثے میں کیسے محفوظ رہا؟

مکہ مکرمہ : سعودی عرب میں ایک ٹریفک کے خوفناک حادثے میں ڈرائیور معجزاتی طور پر محفوظ رہا جبکہ گاڑی دو ٹکڑے ہوگئے، پولیس نے واقعے کی رپورٹ درج کرکے تحقیقات کا آغاز کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کے شہر مکہ مکرمہ میں خطرناک ٹریفک حادثے میں سعودی شہری معجزاتی طور موت کے منہ میں جانے سے بال بال بچ گیا۔

حادثہ تیز رفتاری کے باعث پیش آیا جس کے سبب گاڑی بجلی کے کھمبے سے ٹکرا گئی، حادثی اس قدر ہولناک تھا کہ دیکھنے والے دنگ رہ گئے کیونکہ گاڑی دو حصوں میں تقسیم ہوگئی تھی۔

سعودی ویب سائٹ سبق کے مطابق یہ واقعہ مکہ مکرمہ کے محلے النکاسہ میں گزشتہ روز پیش آیا تھا۔ اس حوالے سے مکہ مکرمہ ہلال احمر کے ترجمان عبد العزیز بادومان نے میڈیا کو بتایا کہ ہمیں ہفتہ کے دن دوپہر تین بج کر35 منٹ پر حادثے کی اطلاع ملی تھی۔

انہوں نے بتایا کہ فوری طور پر امدادی ٹیمیں موقع پر پہنچیں تو معلوم ہوا کہ انتہائی تیزرفتار کار ڈرائیور سے بے قابو ہوکر بجلی کے کھمبے سے جاٹکرائی اور ٹوٹ کر دو ٹکڑے ہوگئی۔

تاہم حادثے کے بعد ڈرائیور صحیح سلامت ہے اسے درمیانے درجے کی چوٹیں آئی تھیں جسے فوری طور پر طبی امداد کیلئے النور جنرل ہسپتال منتقل کردیا گیا تھا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ٹریفک حادثے کے اسباب اور دیگر تفصیلات کے لیے محکمہ ٹریفک نے رپورٹ درج کرکے تفتیش شروع کردی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں