The news is by your side.

Advertisement

سعودی وزیرخارجہ کل اسلام آباد پہنچیں گے

اسلام آباد: ترجمان دفتر خارجہ عائشہ فاروقی کا کہنا ہے کہ سعودی وزیر خارجہ فیصل بن فرحان السعود ایک روزہ دورے پر کل اسلام آباد پہنچیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفتر خارجہ عائشہ فاروقی کا کہنا ہے کہ سعودی وزیر خارجہ فیصل بن فرحان السعود کل پاکستان کا دورہ کریں گے۔ سعودی وزیرخارجہ ہم منصب شاہ محمود قریشی سےملاقات کریں گے۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ ایک روزہ دورے کے دوران سعودی وزیرخارجہ کی وزیراعظم عمران خان سے بھی ملاقات ہوگی۔ملاقاتوں میں باہمی تعلقات خطے کی صورت حال پر بات چیت ہوگی۔

ذرائع کے مطابق سعودی وزیر خارجہ کے دورے میں ولی عہد محمد بن سلمان کے دورہ پاکستان پر بھی بات چیت ہوگی۔

وزیراعظم عمران خان 14 دسمبر کو ایک روزہ دورے پر سعودی عرب گئے تھے، وزیراعظم اپنے دورے کے پہلے مرحلے میں مدینہ منورہ پہنچے۔ وزیراعظم عمران خان نے روضہ رسولﷺ پر حاضری دی اور نوافل کی ادائیگی کی جس کے بعد وہ ریاض روانہ ہوئے۔

وزیراعظم اور سعودی ولی عہد کی اہم ملاقات

بعدازاں وزیراعظم عمران خان نے سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان سے اہم ملاقات کی جس میں دو طرفہ تعلقات اور خطے کی مجموعی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا تھا۔ ملاقات میں مشرق وسطی کے تنازعات کو سیاسی اورسفارتی ذرائع سے حل کرنے پر زور دیا گیا تھا۔

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان مشرق وسطی میں تنازعات ختم کرنےمیں کردار ادا کرتا رہے گا، اس کے علاوہ پاکستان خطے اور دنیا کےامن کیلئے کوششوں میں مدد بھی فراہم کرتا رہے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں