The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: عازمین حج کے لیے نت نئی سہولیات، کئی زبانیں بولنے والا عملہ تعینات

ریاض: سعودی حکام عازمین حج کے لیے نت نئی سہولیات فراہم کرنے لگے، ایئرپورٹ پر کئی زبانیں بولنے والے ترجمان تعینات کردیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی حکومت کی جانب سے ان اقدامات کا مقصد عازمین حج کو ہر قسم کی پریشانی سے بچانا ہے، دنیا بھر سے مختلف زبانیں بولنے والے لاکھوں مسلمان حج کی ادائیگی کے لیے سعودی عرب آتے ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سعودی عرب کے ہوائی اڈوں پر کئی ایسے ترجمان تعینات کیے گئے ہیں جو مختلف زبانوں پر عبور رکھتے ہیں، جو عازمین کو رہنمائی فراہم کررہے ہیں۔

بعض اوقات عازمین حج کو اپنا مدعا بیان کرنا بہت مشکل ہوجاتا ہے، کیوں کہ بہت سے افراد انگریزی اور عربی زبان سے ناواقف ہوتے ہیں، ترجمان کی تعیناتی سے یہ مسئلہ حل ہوچکا ہے۔

ہوائی اڈوں پر ایسے رضاکار اور مختلف زبانوں کے ماہر طلباء کی خدمات حاصل کی گئی ہیں جو دوسرے ممالک سے آنے والے عازمین حج کو ان کی زبان میں رہ نمائی فراہم کر رہے ہیں۔

سعودی عرب کے ہوائی اڈوں پر جن رضاکاروں کو تعینات کیا گیا ہے کہ وہ انگریزی، ہسپانوی، انڈونیشی، جاپانی، فارسی، اردو سمیت ترکی زبان بھی جانتے ہیں، اور باشندوں کو انہیں کی زبان میں گائیڈ کررہے ہیں۔

حجاج کرام کے استقبال کے لیے ننھے منھے بچے بھی آگے آگے

خیال رہے کہ سعودی عرب میں عازمین حج کی خدمت اور ان کے استقبال کے لیے کام کرنے والے زمازمہ کنسولی ڈیڈٹ مرکز کی طرف سے عازمین حج کے استقبال کی ایک نئی مہم شروع کی گئی ہے۔

زمزمی صغیر کے عنوان سے جاری اس مہم میں مکہ اور مدینہ منورہ کوملانے والی مرکزی شاہراہ پر بچے پھول اور زمزم کی بوتلیں لیے عازمین حج کا استقبال کرتے ہیں، بچے یہ پھول اور زمزم اللہ کے مہمانوں میں تقسیم کرکے ان سے داد تحسین وصول کرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں