The news is by your side.

Advertisement

بنگال ٹائیگرز نے پروٹیز دیس میں تاریخ رقم کردی

کیپ ٹاؤن: بنگال ٹائیگرز نے پروٹیز کے دیس میں تاریخ رقم کردی۔

تفصیلات کے مطابق بنگلا دیش نے تیسرے اور فیصلہ کن ایک روزہ میچ میں جنوبی افریقا کو ریکارڈ 9 وکٹوں سے شکست دے کر سیریز اپنے نام کرلی۔

اسی کے ساتھ ہی بنگلہ دیش کرکٹ ٹیم اپنے ملک سے باہر پہلی مرتبہ سیریز جیتنے میں کامیاب ہوا۔

یہ پہلا موقع ہے جب بنگلا دیش نے پروٹیز کے دیس میں سیریز پہلی بار ون ڈے سیریز جیتی ہے، اس سے قبل بنگال ٹائیگرز نے جنوبی افریقا کی سرزمین پر 19 ایک روزہ میچز کھیلے جس میں انہیں ناکامی کا منہ دیکھنا پڑا تھا۔

حالانکہ پروٹیز ٹیم بھی زبردست فارم میں تھی اور اس نے جنوری میں بھارت کو ون ڈے سیریز میں کلین سوئپ کیا تھا جبکہ بھارت کو ٹیسٹ سیریز میں بھی شکست سے دوچار کیا تھا تاہم بنگال ٹائیگرز نے جنوبی افریقا کو تمام شعبوں میں آؤٹ کلاس کرتے ہوئےتاریخی فتح حاصل کی۔

تیسرے اور آخری میچ میں کپتان تمیم اقبال نے ناقابل شکست 87 رنز کے ساتھ مثال کی قیادت کی اور اس بات کو یقینی بنایا کہ انہوں نے آخر تک اپنا بلے بازی کرتے ہوئے اپنی ٹیم کو جیت سے ہمکنار کیا۔ انہیں ساتھی اوپنر لٹن داس نے اچھا سپورٹ کیا، جس کے ساتھ انہوں نے 155 کے ہدف پر 127 رنز بنائے۔

اس سے قبل جنوبی افریقا نے سپر اسپورٹس پارک سنچورین میں کھیلے جارہے تیسرے ڈے نائٹ اور فیصلہ کن ون ڈے میچ میں ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا، جہاں پروٹیز ٹیم بنگلا دیشی فاسٹ بولر تسکین احمد کی شاندار بولنگ کے باعث 37 اوورز میں 154 رنز بنا کر آؤٹ ہوئی۔

پروٹیز کی جانب سے کوئی بیٹر بھی نصف سنچری اسکور نہ کر سکا ، میلان 39 ، ڈیوائن پریٹورئیس 20 اور کیشو مہاراج 28 رنز بنا سکے، تسکین احمد نے 9 اوورز میں 35 رنز دے کر 5 پروٹیز کا شکار کیا۔

ہدف کے تعاقب میں بنگال ٹائیگرز کے اوپنرز کپتان تمیم اقبال اور لٹن داس کے درمیان 127 رنز کی عمدہ پارٹنر شپ نے میچ کا نتیجہ قبل از بتادیا، کپتان تمیم اقبال نے 87 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی، جبکہ لٹن داس 48 رنز بنا کر آؤٹ ہو ئے۔

واضح رہے کہ تین میچوں کی سیریز کا پہلا میچ بنگلا دیش نے 38 رنز سے اپنے نام کیا تھا، دوسرے میچ میں پروٹیز نے کم بیک کرتے ہوئے 7 وکٹوں سے فتح حاصل کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں