The news is by your side.

Advertisement

اصغر خان کیس: سپریم کورٹ 31 دسمبر کوسماعت کرے گا

لاہور: سپریم کورٹ نے ریٹائرڈ ایئرمارشل اصغر خان کیس سماعت کے لیے مقرر کردیا، فریقین کو نوٹس جاری کردیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق رواں سال کے آخری دن یعنی 31 دسمبر بروز پیر سپریم کورٹ لاہور رجسٹری میں اصغر خان کیس کی سماعت ہوگی، چیف جسٹس کے زیرسربراہی دو رکنی بنچ سماعت کرے گا۔

اصغر خان کیس سیاسی رہنماؤں میں کروڑوں روپے تقسیم کرنے کے معاملے سے متعلق ہے ، کہا جاتا ہے کہ نوے کی دہائی میں پیپلز پارٹی کو شکست دینے کے سیاست دانوں کو خطیررقم رشوت میں دی گئی۔

سپریم کورٹ نے اٹارنی جنرل اور ڈی جی ایف آئی اے کو نوٹس جاری کرتے ہوئے کیس میں نامزد دیگر فریقین کو بھی نوٹس جاری کر دیے ہیں۔

یاد رہے کہ رواں برس جون میں ہونے والی سماعت میں نوا ز شریف اور سراض الحق نے اپنا جواب سپریم کورٹ کے روبرو جمع کراتے ہوئے کہا تھا کہ کسی سے بھی رقم نہیں لی۔

نواز شریف کا کہنا تھا کہ انھوں نے 1990 کی انتخابی مہم کے لیے سابق ڈی جی آئی ایس آئی اسد درانی یا کسی سے 35 لاکھ کی رقم نہیں لی تھی، ان کا کہنا تھا کہ کبھی یونس حبیب سے 35 لاکھ یا 25 لاکھ وصول نہیں کیے، ان الزامات سے متعلق 14 اکتوبر 2015 کو اپنا بیان ریکارڈ کراچکا ہوں۔

امیرجماعت اسلامی پاکستان سراج الحق نے بھی اصغر خان کیس میں جواب جمع کرا دیا ہے، انھوں نے بھی 1990 کے انتخابات میں پیسے لینے کی تردید کی تھی ۔

دوسری جانب طرفآرمی چیف مرزا اسلم بیگ نے نواز شریف کو رقوم دینے کی تصدیق کی تھی، انھوں نے ایف آئی اے کی تحقیقاتی ٹیم کے سامنے رقوم دینے کا اعتراف کیا تھا اور کہا تھا کہ نواز شریف کو سامنے بٹھایا جائے تو ثبوت دے دوں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں