The news is by your side.

ملک بھر میں آج سے اسکول کھل گئے، نجی اسکولوں نے بچوں کو واپس بھیج دیا

کراچی: ملک بھر میں آج سے اسکول کھل گئے، تاہم متعدد نجی اسکولوں نے بچوں کو گھر واپس بھیج دیا۔

تفصیلات کے مطابق بچوں کی موج مستی اور سیر سپاٹے کا وقت ختم ہو گیا، آج سے کراچی سمیت ملک بھر میں اسکول کھل گئے، بچوں نے بھی بیگ پیک کر کے تیاری کر لی تاہم کچھ نجی اسکولوں نے موسم گرما کی تعطیلات میں اضافہ کر دیا ہے۔

کراچی میں 2 ماہ کی تعطیلات کے بعد بھی متعدد نجی اسکولوں میں تعطیلات برقرار ہیں، نجی اسکول آنے والے بچوں کو واپس گھر بھیج دیاگیا، نارتھ ناظم آباد اور گلستان جوہر میں بیش تر اسکول بند ہیں۔

شہر میں صبح ہونے والی بارش اور نجی اسکولوں کے اعلان اور سندھ حکومت کے اسکول کھلنے کی ہدایت پر طلبہ و طالبات تذبذب کا شکار ہیں، کتابوں کی عدم فراہمی، شہر میں صفائی کے ناقص انتظامات اور شہر میں جاری مون سون کے سسٹم کے پیش نظر اسکولوں میں حاضری بھی معمول سے کم رہی۔

محکمہ تعلیم کی اسٹیئرنگ کمیٹی کے فیصلے کے مطابق آج سے سندھ بھر میں تدریسی عمل بحال ہو گیا ہے، اور تمام سرکاری و نجی تعلیمی ادارے فیصلے پر عمل کے پابند ہیں، تاہم شہر کے بیش تر اسکولوں نے پہلے ہی 10 سے 15 اگست تک تعلیمی ادارے بند رکھنے کا از خود فیصلہ کر رکھا ہے۔

سرکاری اسکولوں میں اساتذہ موجود تھے تاہم بارش کے پیش نظر پہلے روز والدین نے بچوں کو اسکول بھیجنے سے گریز کیا ہے، درسی کتابوں کی عدم فراہمی بھی اسکولوں میں حاضری نہ ہونے کا سبب بنی، 4 ماہ سے سندھ بک بورڈ کی کتابیں مارکیٹ میں موجود نہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں