The news is by your side.

Advertisement

ڈاکٹر عطاالرحمان نے کورونا متاثرین کا پتہ لگانے کا طریقہ بتا دیا

اسلام آباد : معروف سائنسدان ڈاکٹر عطاء الرحمان کا کہنا ہے کہ کورونا متاثرین کا پتہ لگانے کیلئے زیادہ سے زیادہ ٹیسٹ ضروری ہیں، کورونا سے متعلق دوا جلد نہیں آئے گی۔

تفصیلات کے مطابق معروف سائنسدان ڈاکٹر عطاء الرحمان نے کورونا وائرس کے حوالے سے اپنے بیان میں کہا ہے کہ جلد از جلد کورونا کے زیادہ سے زیادہ ٹیسٹ کیے جائیں، کورونا سے متعلق دوا جلد نہیں آئے گی۔

ڈاکٹر عطاء الرحمان کا کہنا تھا کہ دواکی تیاری میں اربوں ڈالر،سالوں کاعرصہ درکارہوتاہے، وزارت سائنس اینڈٹیکنالوجی کی کمیٹی موجود داؤں کا جائزہ لے گی، موجود دواؤں کے کورونا پر اثرات کا جائزہ لیا جائے گا، کمیٹی کااجلاس اسی ہفتےبلایا گیا ہے۔

یاد رہے وزارت سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نے کورونا کے حوالے سے اہم سوالات کے جوابات کے لئے معروف سائنسدان ڈاکٹر عطاء الرحمان کی سربراہی میں ایک کمیٹی تشکیل دی تھی۔

وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے ایک ٹویٹ میں کہا تھا کہ ڈاکٹر عطاالرحمن کی سربراہی میں کمیٹی تشکیل دی ہے جو کرونا ویکسین اور اس سے متعلقہ دیگر امور پر ریسرچ کرے گی اور عالمی سطح پر ریسرچ اداروں کی معاونت بھی حاصل کرے گی۔

خیال رہے پاکستان میں کورونا وائرس کیسزکی تعداد1625 تک پہنچ گئی، کوروناوائرس کے باعث اموات کی تعداد 18 ہوگئی ہے اور 11کی حالت تشویشناک ہیں جبکہ وائرس کے 28 مریض صحتیاب ہوچکے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں