The news is by your side.

Advertisement

پہلا ٹیسٹ: دوسرے روز کے اختتام پر آسٹریلیا نے 312رنز بنالیے

برسبین: پہلے ٹیسٹ میچ کے دوسرے روز بیٹنگ میں بھی آسٹریلوی بلے باز پاکستان پر حاوی رہے، اوپنرز نے جارحانہ بیٹنگ کا آغاز کیا،دوسرے روز کے اختتام پر کینگروز نے ایک وکٹ کے نقصان پر 312رنز بنالیے۔

تفصیلات کے مطابق بولنگ کے بعد بیٹنگ میں بھی آسٹریلوی بلے بازوں کے سامنے قومی ٹیم بے بس دکھائی دی، اوپنر ڈیوڈ وارنر نے موقع ملنے پر سنچری جڑ دی، نسیم شاہ نے وارنر کو آؤٹ کیا لیکن نوبال نے وارنر کو بچایا۔

آسٹریلیا نے دوسرے دن چائے کے وقفے تک بغیر کسی نقصان کے 195رنز بنائے، ڈیوڈوارنر 101 اور جو برنز 92 رنز کے ساتھ کریز پر موجود تھے، بعد ازاں آسٹریلیا کی پاکستان کے خلاف پہلی وکٹ222رنز پر گرگئی، جوبرنز 97رنز بناکر یاسر شاہ کا شکار بنے، ڈیوڈ وارنر 151 اور مارنس لبوشین 55رنز بناکر کریز پر موجود ہیں۔  خیال رہے کہ پاکستانی ٹیم اپنی پہلی اننگز میں 240 رنز پر ڈھیر ہوگئی تھی۔

خیال رہے کہ ٹیسٹ چیمپئن شپ کا پہلا میچ شاہینوں کے لیے کڑا امتحان ثابت ہوا ہے، برسبین ٹیسٹ کے پہلے روز آسٹریلیا نے پاکستانی بیٹنگ لائن تہس نہس کردی تھی، قومی ٹیم پہلے دن کے اختتام پر پہلی اننگز میں صرف 240 رنز پر ہی بنا سکی تھی۔

پہلے روز اسد شفیق نے 76 رنز کی ذمہ دارانہ اننگز کھیلی اور ٹیم کو 240 رنز تک پہنچانے میں اہم کردار ادا کیا۔

پاکستان کی بیٹنگ لائن تباہ، پہلی اننگز میں 240 رنز پر ڈھیر

قومی ٹیسٹ ٹیم کے وکٹ کیپر بیٹسمین محمد رضوان برسبین ٹیسٹ کے پہلے روز امپائر کے غلط فیصلے کا نشانہ بنے تھے، محمد رضوان 37 رنز پر بیٹنگ کررہے تھے جب امپائر نے انہیں آؤٹ قرار دیا۔

واضح رہے کہ اظہر علی کی قیادت میں شان مسعود، اسد شفیق، بابراعظم، حارث سہیل، افتخار احمد، محمد رضوان، یاسرشاہ، شاہین آفریدی، عمران خان اور نسیم عباس قومی ٹیسٹ ٹیم کا حصہ ہیں، جبکہ 16سال کے نسیم شاہ پاکستان کی جانب سے ٹیسٹ ڈیبیو کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں