The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ میں بس اسٹاپ سے ملٹری کی خفیہ دستاویزات برآمد

لندن : جنوبی انگلینڈ میں ایک بس اسٹاپ سے ملٹری کی 50 صفحات پر مشتمل خفیہ دستاویزات ملنے کے واقعے نے برطانوی ایجنسیوں کو ہلا کر رکھ دیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق برطانوی فورسز کی خفیہ دستاویزات انگلینڈ کے جنوبی شہر کینٹ کے ایک بس اسٹاپ سے شہری کو ملی، جس سے متعلق حکومتی اداروں نے تحقیقات کا آغاز کردیا ہے۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ خفیہ دستاویزات میں برطانیہ اس جنگی جہاز کی کریمین ساحل میں نقل و حرکت سے متعلق تفصیلات بھی درج ہیں جس پر روسی فورسز نے انتباہی فائر کیے تھے۔

ذرائع ابلاغ کا کہنا ہے کہ برطانوی وزارت دفاع کے ایک ملازم نے گزشتہ ہفتے کہا تھا کہ دستاویزات کھوگئی ہے جو بعدازاں بس اسٹاپ کے پیچھے سے برآمد ہوئیں۔

بی بی سی کے مطابق ملنے والے دستاویزات میں کریمیا کے ساحل سے دور یوکرین کے سمندر سے گزرتے ہوئے برطانیہ کے ایچ ایم ایس محافظوں کے بارے میں ممکنہ روسی ردعمل پر تبادلہ خیال کیا گیا ہے۔

بحری جہاز پر بمباری کے بعد روس کی برطانیہ کوایک بار پھر دھمکی

دستاویز سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ برطانوی عہداروں کو یہ معلوم تھا کہ اس راستے پر سفر روسیوں کے ممکنہ ردعمل کا سبب بن سکتا ہے تاہم ماسکو متبادل راستہ اختیار کرنے کو ’برطانیہ کا خوف یا ڈر کے فرار ہونا سمجھ سکتا تھا۔

خیال رہے کہ روسی فورسز نے گزشتہ بدھ بحیرہ اسود میں سمندری حدود کی خلاف ورزی کرنے پر برطانیہ کے جنگی جہاز پر انتباہی فائرنگ کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں