The news is by your side.

Advertisement

16 مارچ سے میٹرک کے امتحانات ہوں گے یا نہیں؟ طلباء کے لئے بڑی خبر آگئی

کراچی : کراچی میں میٹرک کے طلباء مشکل میں پڑگئے، سیکریٹری یونیورسٹیزاینڈبورڈز نے امتحانی تاریخ میں توسیع سے انکار کردیا ہے، میٹرک بورڈ کے تحت 16 مارچ کو پہلا پرچہ لیاجائے گا۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے باعث تعلیمی اداروں میں تعطیلات سے کراچی میں میٹرک کے طلباء مشکل میں پڑگئے، چھٹیوں کے باعث امتحانات کی تیاری مکمل نہیں ہوسکی , اسکول انتظامیہ بھی پریشان ہے کہ بغیر تیاری طلباء کیسے امتحان دیں گے؟

سیکریٹری یونیورسٹیزاینڈبورڈز نے امتحانی تاریخ میں توسیع سے انکار کرتے ہوئے کہا ہے کہ پرچے پہلے سے دیئے گئے شیڈول کے مطابق ہی ہوں گے اور میٹرک بورڈ کو ہدایت کی ہےکہ ایڈمٹ کارڈز جاری کردیں۔

خیال رہے شیڈول کے مطابق میٹرک کے امتحانات 16 مارچ سے شروع ہونے ہیں اور سندھ حکومت نے تعلیمی اداروں کو 13 مارچ تک چھٹی دی ہے۔

وزیرتعلیم سندھ سعید غنی نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سویرا میں گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا ایران سے واپس آنے والے افراد کی تعداد 14 ہزار کے قریب ہے، زیارتوں سے واپس آنے والوں میں زیادہ ترکاتعلق سندھ سےہے، کرونا وائرس کی تشخیص کے لئے دو ہفتوں کی ضرورت ہے۔

سعید غنی کا کہنا تھا کہ  تعلیمی اداروں میں یہ وائرس پھیلنے کا خدشہ تاحال موجود ہے، دوہفتوں کے بعد مزید چھٹیاں نہیں دی جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں