The news is by your side.

آئی فون 14 میں کیا اہم تبدیلیاں کی جا رہی ہیں؟

ایپل کمپنی کی جانب سے آئی فون 14 میں کئی اہم تبدیلیوں کے ساتھ ساتھ ایک نیا سیکیورٹی فیچر بھی دیا جا رہا ہے۔

امریکی کمپیوٹر و موبائل ٹیکنالوجی کمپنی ایپل آئندہ ہفتے تک نئے آئی فون سمیت کمپیوٹر اور نیا ٹیبلیٹ متعارف کرائے گی۔

رپورٹس کے مطابق کمپنی نے 2017 کے بعد پہلی بار فون کے ڈیزائن ہی تبدیل کر دیے ہیں اور اس بار نہ صرف ڈسپلے بلکہ فون کے کور سمیت بیک سائیڈ کا ڈیزائن بھی تبدیل کر دیا گیا ہے۔

کمپنی نے آئی فون میں بیک سائیڈ کے کیمروں کی جگہ کو مزید بہتر بنا دیا ہے اور دور سے ایسے محسوس ہوتا ہے کہ ایک ہی کیمرا ہے، علاوہ ازیں فون کے کیمرے میں کئی سیکیورٹی فیچرز دیے جانے کا امکان ہے۔

نائن ٹو فائیو میک‘ کے مطابق ایپل آئی فون میں سیکیورٹی کی بڑی تبدیلیاں کر کے سافٹ ویئرز اور آپریٹنگ سسٹم کو بھی اپ گریڈ کیا گیا ہے۔ آئی فون 14 میں ایک نیا فیچر شامل ہوگا، کوئی بھی ایپ جب موبائل کا کیمرا یا مائکرو فون استعمال کرے گا تو فون صارف کو آگاہ کر دے گا۔

فون میں موجود کسی بھی ایپ کی جانب سے فون کا کیمرا استعمال کیے جانے پر فون کے اسکرین پر گرین لائٹ نظر آنے لگے گی، اور مائکرو فون استعمال کیے جانے پر اورنج لائٹ نظر آئے گی، دونوں کے بہ یک وقت استعمال پر فون بیک وقت دونوں لائٹیں اسکرین پر دکھائے گا۔ اس سے قبل فون کسی بھی ایپ کی جانب سے ایسا کرنے پر ایک ہی لائٹ دکھاتا تھا۔

اس سے قبل یہ خبریں بھی سامنے آئی تھیں کہ کمپنی آئی فون 14 میں سیلفی کیمرے کو بھی اپ گریڈ کر کے زیادہ میگا پکسل کا کیمرا دے گی، یاد رہے کہ آئی فون 13 میں کمپنی نے 12 میگا پکسل کا سیلفی کیمرا دیا تھا۔

امکان ہے کہ کمپنی آئی فون کے چار ماڈیول پیش کرے گی اور آئی فون 14 کے منی یعنی چھوٹے اور قدرے سستے موبائل متعارف نہیں کرائے جائیں گے۔

آئی فون 14 کی قیمت 1200 ڈالر سے شروع ہوگی اور 1800 ڈالر تک پہنچے گی، یعنی پاکستانی 2 لاکھ 60 ہزار سے 3 لاکھ 85 ہزار روپے تک۔

Comments

یہ بھی پڑھیں