The news is by your side.

Advertisement

ٹک ٹاک ویڈیو بنانے کا شوق سیکیورٹی گارڈ کی جان لے لیا

لاہور: ٹک ٹاک ویڈیو بناتے ہوئے اچانک گولی چلنے سے سیکیورٹی گارڈ ہلاک ہوگیا ، ہلاک سیکیورٹی گارڈ اپنے ساتھی کے ساتھ ٹک ٹاک ویڈیو بنارہا تھا۔

تفصیلات کے مطابق ٹک ٹاک ویڈیو کا جنون ایک اور جان لے گیا، پنجاب کے دارلحکومت لاہور کے علاقے سندر میں ٹک ٹاک ویڈیو بناتے ہوئے اچانک گولی چلنے سے سیکیورٹی گارڈ ہلاک ہوگیا۔

پولیس نے بتایا کہ ہلاک سیکیورٹی گارڈاپنےساتھی کےساتھ ٹک ٹاک ویڈیوبنارہاتھا، اسامہ نامی گارڈ نے پسٹل حسین کی گردن کے قریب رکھا تھا کہ ویڈیو بناتے ہوئے گولی چل جانے سے سیکیورٹی گارڈ حسین ہلاک ہوا۔

پولیس کا کہنا تھا کہ اسامہ نامی سیکیورٹی گارڈ کواسلحےسمیت حراست میں لے لیا گیا ہے، ہلاک سیکیورٹی گارڈاوراسکازیرحراست ساتھی ایک ہی جگہ ملازمت کرتے تھے۔

یاد رہے گذشتہ سال راولپنڈی کے علاقے شاہ خالد کالونی میں ٹک ٹاک ویڈیو سے مشہور ہونے کے چکر میں نوجوان ٹرین سے ٹکرا کر جاں بحق ہوگیا تھا۔

خیال رہے کہ ٹک ٹاک ویڈیو کے چکر میں جان جانے کا یہ کوئی پہلا واقعہ نہیں، پاکستان سمیت دنیا بھر میں ٹک ٹاک استعمال کرنے والے نوجوان صرف ویوز کے چکر میں خطرناک اسٹنٹ کرتے ہیں جس کے دوران وہ اپنی جان بھی گنوا دیتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں