The news is by your side.

وائرل ویڈیو: سیکیورٹی گارڈ اور رائفل بردار میں دل دہلا دینے والی کشمکش

نیویارک: امریکا میں واقع ایک کلینک کے اندر کی ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے، جس میں سیکیورٹی گارڈ اور ایک رائفل بردار میں دل دہلا دینے والی کشمکش دیکھی گئی۔

ایک غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق یہ واقعہ 10 نومبر کو نیویارک کے شہر بفیلو میں پیش آیا، بفیلو پولیس نے اس کی ویڈیو ٹوئٹر پر شیئر کی۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک سیکیورٹی گارڈ نے کلینک کے اندر اے آر ففٹین رائفل کے ساتھ اندر داخل ہونے والے شوٹر پر اچانک چھلانگ لگا دی، اور اسے بے بس کر دیا۔

پولیس کے مطابق رائفل بردار کو 48 سالہ جیریمی گریفن کے نام سے شناخت کیا گیا، جیسے ہی وہ کلینک میں داخل ہوا، اس نے ایک فائر بھی مار دیا، جس سے وہاں پہلے سے کھڑا سیکیورٹی گارڈ بال بال بچ گیا۔

سیکیورٹی گارڈ نے پہلے تو جان بچانے کے لیے بھاگنے کی راہ ڈھونڈی لیکن ناکامی پر اس نے اچانک بندوق بردار پر چھلانگ لگا دی، اور اسے دیوار کے ساتھ لگا دیا۔

سیکیورٹی گارڈ نے شوٹر کی رائفل بھی پکڑ لی تھی جس کے سبب وہ مزید فائر نہ کر سکا، اور اسی حالت میں اسے کلینک کے باہر گھسیٹنے میں کامیاب ہو گیا۔

اسپتال کے باہر سے سیکیورٹی فوٹیج میں سیکیورٹی گارڈز کو شوٹر کو زمین پر گراتے ہوئے دکھایا گیا ہے، راہگیروں نے بھی شوٹر سے اسلحہ چھیننے میں مدد کی۔

پولیس کے مطابق کلینک آنے سے پہلے شوٹر نے ایک خاتون کے گھر میں گھس کر اس کی ٹانگ میں گولی ماری تھی، جس سے وہ شدید زخمی ہو گئی، بفیلو پولیس نے بتایا کہ شوٹر پر قتل کی کوشش سمیت متعدد سنگین جرائم کے الزامات عائد کر دیے گئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں