The news is by your side.

Advertisement

امریکی گلوکارہ سلینا گومز نے مشکلات سے تنگ آکر بڑا فیصلہ کرلیا

نیو یارک : امریکی اداکارہ و گلوکارہ سلینا گومز نے کہا ہے کہ وہ گائیکی کے شعبے کو جلد خیر باد کہہ دیں گی، ان کا شکوہ ہے کہ لوگ انہیں سنجیدہ نہیں لیتے۔

گلوکارہ سلینا گومز کی جانب سے اپنے کیریئر اور مستقبل کے حوالے سے حالیہ بیان میں کہی گئی بات پر ان کے مداح تشویش میں مبتلا ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق 28سالہ سلینا گومز نے اپنے گلوکاری کے مستقبل کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ وہ اس حوالے سے آخری کوشش کرنا چاہتی ہیں، انہیں لگتا ہے اب لوگ انہیں سنجیدہ نہیں لیتے۔

ایک گفتگو کے دوران سلینا گومز کا کہنا تھا کہ جب لوگ آپ کو سنجیدگی سے نہ لے رہے ہوں تو گلوکاری کرتے رہنا کافی مشکل ہوتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ دنیا میں بہت سے لوگ ہیں جو میرے میوزک کو پسند کرتے ہیں اور اس کے لئے میں ان کی شکر گزار بھی ہوں۔

نوجوان امریکی گلوکارہ سلینا گومز نے مزید کہا کہ اگلی مرتبہ جو میوزک البم میں کروں گی وہ پہلے سے مختلف ہوگی۔ میں ریٹائرمنٹ سے پہلے ایک آخری کوشش کرنا چاہتی ہوں۔

دوسری جانب ذرائع کا کہنا ہے کہ حالیہ دنوں میں گلوکارہ سلینا گومز کی توجہ ٹی وی اور فلموں کی جانب بھی دیکھی جا رہی ہے۔ وہ جلد ہی نئی مزاحیہ سیریز میں بھی اداکاری کرتی نظر آئیں گی۔ اس کے علاوہ مستقبل میں وہ ٹی وی اور فلموں میں کام کریں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں