The news is by your side.

Advertisement

تصاویر اور ویڈیوز کے لیے پریشان واٹس ایپ صارفین کے لیے بڑی خوش خبری

مقبول میسجنگ ایپ ’واٹس ایپ‘ نے تصاویر اور ویڈیوز کو از خود ختم کرنے والا فیچر متعارف کرانے کی تیاری کر لی ہے۔

تصاویر اور ویڈیوز کے سلسلے میں پریشان ہونے والے واٹس ایپ صارفین کو یہ جان کر خوشی ہوگی کہ ان کی پریشانی دور ہونے والی ہے، واٹس ایپ پر اب Self Destructive Photos And Videos feature متعارف ہونے والا ہے۔

اس فیچر کے ذریعے صارفین کی بھیجی گئی تصاویر اور ویڈیوز خود بخود ختم ہو جائیں گی، اور انھیں اس کے لیے پریشان نہیں ہونا پڑے گا۔

تاہم اس کے لیے واٹس ایپ نے اپنے اینڈرائیڈ صارفین کے لیے ایک ایپ کا بیٹا ورژن متعارف کروایا ہے، واٹس ایپ انتظامیہ کی جانب سے واٹس ایپ کے نئے ورژن 2.21.9.3. کی اپ ڈیٹ گوگل پلے بیٹا پروگرام کے ذریعے جمع کروا دی گئی ہے۔

تصاویر اور ویڈیوز خود بخود ختم ہونے کا فیچر اسی اپ ڈیٹ کے ذریعے متعارف ہوگا۔ واٹس ایپ صارفین ’Self Destructive Message‘ کے آپشن کو اِن ایبل کر کے کسی کو بھی تصاویر، ویڈیوز بھیجیں گے تو وہ بھیجے جانے والے شخص کے دیکھنے کے بعد ’چیٹ ونڈو‘ سے فوراً خود ہی غائب ہو جائیں گی۔

گلابی رنگ کا واٹس ایپ، لیکن ہوشیار

واٹس ایپ کی ہر سرگرمی پر نظر رکھنے والی سائٹ ویب بیٹا انفو کے مطابق واٹس ایپ اس فیچر پر کام کر رہا ہے اور جلد اس فیچر کو متعارف کرا دیا جائے گا۔

اس فیچر کے ذریعے صارفین کو اپنی تصاویر اور ویڈیوز کو مزید پرائیویٹ کرنے میں مدد ملے گی کیوں کہ اس کے تحت پیغام وصول کرنے والا آپ کی تصاویر یا ویڈیوز کو غائب ہونے سے پہلے تک ہی کھول سکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں