The news is by your side.

سیمی فائنل میں انگلینڈ کے ہاتھوں بھارت کو 10وکٹ سے عبرتناک شکست

 ایڈیلیڈ: : ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے دوسرے سیمی فائنل میں بھارت کو انگلینڈ نے 10 وکٹوں سے عبرتناک شکست دیدی۔

تفصیلات کے مطابق آئی سی سی ٹورنامنٹ کا دوسرا سیمی ایڈیلیڈ میں کھیلا گیا جہاں انگلش کپتان جوز بٹلر نے ٹاس جیت کر بھارتی کپتان روہت شرما کو بیٹنگ کی دعوت دیتے ہوئے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا تھا۔

169 رنز کے تعاقب میں انگلینڈ کے اوپنر نے بھارت کے خلاف دھواں دھار اننگز کھیل کر بھارت کے فائنل کے ارمانوں پر پانی پھیرتے ہوئے ورلڈ کپ سے باہر کردیا۔

بھارتی بولرز ایک بھی انگلش کھلاڑی کو آؤٹ نہ کرسکے، ایلکس ہیلز نے 47 گیندوں پر 86 رنز کی طوفانی اننگز کھیلی جبکہ کپتان جوس بٹلر نے بھی 49 گیندوں پر 80 رنز کی جارحانہ بیٹنگ کی، اس کے علاوہ انگلینڈ کے کرس جارڈن نے3کھلاڑیوں کوآؤٹ کیا۔

پاکستان کا13نومبر کو ٹی 20 ورلڈکپ کے فائنل میں مقابلہ انگلینڈ سے ہوگا۔

بھارت نے پہلے کھیلتے ہوئے 6 وکٹوں کے نقصان پر 168 رنز بنائے، ویرات کوہلی اور ہاردیک پانڈیا نے نصف سنچریاں اسکور کیں، جبکہ ٹیم کے کپتان روہت شرما 27 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

ٹاس کے بعد گفتگو کرتے ہوئے روہت شرما نے کہا کہ اگر ہم ٹاس جیتتے تو پہلے بیٹنگ ہی کرتے، ٹیم میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے۔

انگلش ٹیم کے کپتان جوس بٹلر نے کہا کہ آج ٹیم میں دو تبدیلیاں کی ہیں، مارک ووڈ اور ڈیوڈ ملان انجری کے سبب نہیں کھیل رہے ان کی جگہ کرس جارڈن اور فل سالٹ فائنل الیون میں شامل کیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے پہلے سیمی فائنل میں پاکستان نے نیوزی لینڈ کو شکست دے کر فائنل کےلیے کوالیفائی کر لیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں