site
stats
اہم ترین

پاکستانی فوج کی فائرنگ سے آٹھ بھارتی فوجی ہلاک

اسلام آباد: لائن آف کنٹرول پر پاکستانی فوج کی جوابی فائرنگ سے 7 تا 8 بھارتی فوجیوں کے مارے جانے کی اطلاعات ہیں جن کی لاشیں بھارتی فوجی  خوف کےمارے اٹھانے کے لیے نہیں آرہے۔

اے آر وائی نیوز کے سینئر اینکر ارشد شریف نے بتایا کہ میرے پاس ایک نہیں بلکہ کئی ذرائع سے خبر آئی ہے کہ 7 سے آٹھ بھارتی فوجی جنہوں نے لائن آف کنٹرول سے پاکستان پر حملہ کرنے کے لیے باقاعدہ طور پر لائن آف کنٹرول پار کی تھی وہ پاکستانی فوج کی فائرنگ سے مارے گئے ہیں اور ان کی لاشیں تاحال وہیں پڑی ہیں بھارتی فوجیوں کی کوشش ہے جلد از جلد وہ لاشیں حاصل کرلی جائیں۔

ارشد شریف نے بتایا کہ اس قسم کے آپریشن عموماً رات میں ہی کیے جاتے ہیں لیکن پاکستانی فوجی مستعد بیٹھے ہیں جب بھارتی فوجیوں نے پانچ پاکستانی پوسٹوں پر حملے کا منصوبہ بنایا اور اس پر عمل کرنے کی کوشش کی تو ہمارے الرٹ فوجیوں نے بھارتی اہلکاروں کے رینج میں آتے ہی فائرنگ کردی تاہم بھارتی فوجیوں نے واپس بھاگتے وقت مارٹر گولے فائر کیے تھے جس سے ہمارے دو پاکستانی فوجی شہید ہوئے لیکن ہماری طرف سے فائرنگ ہوئی تو ان کے 7 سے 8فوجی اہلکار مارے گئے اور ابھی تک یہ لاشیں وہاں پڑی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بھارتی ڈی جی ایم او نے سرجیکل اسٹرائیک کادعویٰ یا لیکن تاحال ان حملوں کی کوئی تصاویر یا فوٹیج سامنے نہیں آسکی۔

ارشد شریف نے ذرائع سے بتایا کہ ان فوجیوں کی لاشیں فائرنگ کے بعد سے تاحال وہیں پڑی ہوئی ہیں لیکن بھارتی فوجی فائرنگ کے خوف سے اپنے ساتھیوں کی لاشیں اٹھانے نہیں آرہی۔

دوسری جانب بھارتی میڈیا نے دعویٰ کیا تھاکہ شام چھ بجے تک پاکستان میں کی گئی سرجیک اسٹرائیک کی فوٹیجز میڈیا کو جاری کردی جائیں گی لیکن تاحال بھارتی میڈیا اپنے دعوے کو ثابت نہ کرسکا اور فوٹیجز دکھائی نہ جاسکیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top