The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف چیف جسٹس، وزیراعظم ملاقات سے جو حاصل کرنا چاہتے تھے، وہ حاصل نہیں ہوا:شفقت محمود

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی رہنما شفقت محمود نے مطالبہ کیا ہے کہ وزیراعظم چیف جسٹس سے ملاقات پر قوم کواعتماد میں لیں۔

ان خیالات کا اظہار شفقت محمود نے اے آر وائی کے پروگرام ’پاور پلے‘ میں گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم ملاقات کے معاملے پر پارلیمنٹ کو بھی اعتماد میں لیں، یہ از حد ضروری ہے۔

شفقت محمود کا کہنا تھا کہ لگتا ہے، نوازشریف جو حاصل کرنا چاہتے تھے، وہ اسے حاصل نہیں کرسکے۔ پہلے ہی کہا تھا کہ شہبازشریف کبھی نوازشریف کے خلاف نہیں جائیں گے۔ یہ دونوں ایک ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ سب کو پتا ہے کہ پیراگون سٹی کے پارٹنرخواجہ سعدرفیق ہیں، اکاؤنٹس کے آڈٹ پر پیراگون کے لین دین کا ریکارڈ سامنے آجائے گا اور دودھ کا دودھ پانی کا پانی ہوجائے گا۔

شفقت محمود نے کہا کہ ٹرانزیکشنز سے اندازہ ہوجائے گا کہ پیراگون کی لین دین کیسے ہورہی ہے۔

یاد رہے کہ گذشتہ روز وزیر اعظم پاکستان شاہد خاقان عباسی اور چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس ثاقب نثار کے درمیان سپریم کورٹ میں دو گھنٹے طویل اہم ملاقات ہوئی تھی۔ یہ ملاقات وزیر اعظم کی درخواست پر کی گئی۔

سیاسی صورت حال اور ن لیگ کے عدالتوں میں جاری مقدمات کے تناظر میں اس ملاقات کو بہت اہم گردانا گیا۔

اسی ضمن میں شفقت محمود کا کہنا ہے کہ چیف جسٹس اور وزیر اعظم کی ملاقات غیرمعمولی تھی، البتہ نوازشریف کی پریس کانفرنس سے لگتاہے کہ وزیراعظم ناکام رہے۔ اب لازم ہے کہ وہ اس معاملے میں قوم اور پارلیمنٹ کو اعتماد میں لیں۔


شریف خاندان کے بچوں میں جانشینی کی جنگ چل رہی ہے، شفقت محمود


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں