The news is by your side.

Advertisement

"عمران خان مقدمات سے ڈرنے اور گھبرانے والا نہیں”

ملتان: وائس چیئرمین پاکستان تحریک انصاف شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ قیادت پر ایسے مقدمات قائم کئے جارہے ہیں جن کی کوئی حقیقت نہیں، مخالفین سن لیں! خان گھبرائے اور ڈرنے والا نہیں۔

تفصیلات کے مطابق ملتان میں نماز عید کی ادائیگی کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی نے کہا کہ تمام مسائل کا حل جلد نئےانتخابات میں ہے، لوگوں کےپاس جاناچاہیے، وہ فیصلہ کریں کس کا نقطہ نظر ٹھیک ہے؟، جلد انتخابات تو آپ کامطالبہ تھا اس کی ہم تائیدکر رہےہیں تو پھر کیوں کترارہےہیں؟۔

میڈیا سے گفتگو میں شاہ محمود قریشی نے کہا کہ وزیراعلیٰ پنجاب نےطریقہ کار کےمطابق استعفیٰ ہی نہیں دیا،آپ نے پھر نئے شخص کو اعتماد کا ووٹ لینےکی دعوت کیسےدیدی؟، جب آئین کو فالوہی نہیں کرینگےتو پیچیدگیاں رہیں گی، گورنرپنجاب نے صدر سمیت مختلف اداروں کو آگاہ کردیاہے، امیدہے کہ اعلیٰ عدلیہ خط کو دیکھ کر اپنا فیصلہ سنائےگی۔

پی ٹی آئی رہنما کا کہنا تھا کہ ہماری حکومت کے جانے کے بعد میڈیا پر خاصہ دباؤ ہے، ہماری خبر لکھنے،چھاپنے پربوجھ دکھائی دےرہاہے، چینلزایمانداری سے رپورٹ کریں توہمیں کوئی گلہ نہیں اور جن چینلز پر دباؤ ہے وہ آہستہ آہستہ اس دباؤ سےباہرآجائینگے۔

پی ٹی آئی قیادت پر توہین مذہب کی آڑ میں درج مقدمات پر بات چیت کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ ایسےمقدمات قائم کئےجارہے ہیں جن کی کوئی حقیقت نہیں، یہ حکومت کی گھبراہٹ اور ناکامی ہے، مقدمات ڈرانے،دھمکانےاور مرعوب کرنےکیلئےہیں، عمران خان ہرگز نہیں گھبرائے، وہ بڑےپراعتمادہیں۔

سابق وزیر خارجہ کا مزید کہنا تھا کہ فارن فنڈنگ کیس الیکشن کمیشن ہیں،اسکا سامنا کرنےکو تیارہیں، جتنے سوالات ہوئے،حساب مانگا گیا وہ ہم دےچکےہیں اسکروٹنی کمیٹی میں تمام ثبوت فراہم کرچکے ہیں، ہم نے پولیٹیکل فنڈریزنگ پاکستان میں متعارف کرائی، دیگر جماعتیں بھی بتائیں کہ کن ممالک سےکتنےفنڈزآئے؟

Comments

یہ بھی پڑھیں