The news is by your side.

Advertisement

جاپانی قیادت سے ایف اے ٹی ایف کے معاملے پر تفصیلی گفتگو ہوئی: شاہ محمود

ٹوکیو: وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ دورہ جاپان کامیاب رہا، اس دوران جاپانی قیادت سے ایف اے ٹی ایف کے معاملے پر تفصیلی گفتگو ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا جاپان کے 3 روزہ دورے کے اختتام پر گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ جاپانی قیادت سے ایف اے ٹی ایف کے معاملے خصوصی تبادلہ خیال ہوا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کو ایف اے ٹی ایف کی گرے لسٹ سے نکالنے پر بات ہوئی، دوطرفہ تعلقات کی مضبوطی سے متعلق بھی گفتگو کی گئی۔

شاہ محمود کا کہنا تھا کہ جاپانی ہم منصب کو منی لانڈرنگ کے خاتمے کے لیے اقدامات سے آگاہ کیا، دہشت گردوں کی مالی معاونت کے مکمل سدباب سے متعلق بھی بات ہوئی۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی جاپان کا 3 روزہ دورہ مکمل کر کے آج رات چین روانہ ہوں گے، یاد رہے کہ شاہ محمود قریشی 20 اپریل کو تین روزہ سرکاری دورے پر جاپان گئے تھے۔

وزیر خارجہ جاپان کا 3 روزہ دورہ مکمل کر کے آج رات چین روانہ ہوں گے

خیال رہے کہ گذشتہ روز ٹوکیو میں چیئرمین جاپان پاکستان بزنس کوآپریشن کمیٹی کی طرف سے وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی کے اعزاز میں ظہرانہ دیا گیا۔

اس موقع پر وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے جاپانی کمپنیوں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کی دعوت دیتے ہوئے کہا کہ حکومت امن و استحکام، تعمیر و ترقی اور عوامی بہبود کو پیش نظر رکھتے ہوئے اقتصادی ترقی کے ایجنڈے پر عمل پیرا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں