The news is by your side.

Advertisement

شاہ رخ خان نے اپنی بیٹی کو کامیاب اداکارہ بننے کیلئے کیا مشورہ دیا

ممبئی : بالی ووڈ میں اپنے فلمی کیریئر کا آغاز کرنے والی کنگ خان کی صاحبزادی سہانا خان کوان کے والد شاہ رخ خان نے فلم انڈسٹری میں کامیابی کے گُر سکھا دیئے۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق بالی ووڈ لیجنڈ شاہ رخ خان نے اپنی بیٹی سُہانا خان کو اداکاری کے شعبے میں پہلا قدم رکھنے کے موقع پر اہم مشورہ دیا ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر زویا اختر کی نئی آنے والی فلم "دی آرچیز” کا پوسٹر شیئر کرتے ہوئے اپنی صاحبزادی سُہانا خان کو خوبصورت مشورہ دیا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shah Rukh Khan (@iamsrk)

اپنے پہلے پراجیکٹ کے موقع پر بیٹی سہانا خان کو مشورہ دیتے ہوئے شاہ رخ نے انہیں ذہانت سے بھرپور الفاظ میں اپنا محبت بھرا پیغام دیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق اداکارہ سہانا خان نئی آنے والی فلم "دی آرچیز” سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے کے لئے پوری طرح تیار ہیں۔ شاہ رخ خان نے کہا کہ بیٹی یاد رکھنا کہ آپ کبھی بھی پرفیکٹ نہیں ہوں گے، آپ نے بطور اداکار ہمیشہ مہربان اور مزید دینے والا بننا ہے۔

شاہ رخ خان نے کہا کہ ایک اداکارہ کے طور پر رحم دل بنیں، جیسی آپ ہو اگر ویسے ہی بنی رہوگی تو سب کے قریب رہوگی۔ کنگ خان کا مزید کہنا تھا کہ میرے بچے! آپ نے لمبا سفر طے کیا ہے لیکن لوگوں کے دل تک جانے کا راستہ ختم ہونے والا نہیں ہے، آگے بڑھو اور زیادہ سے زیادہ مسکراؤ,انہوں نے آخر میں لکھا کہ اب یہاں لائٹ، کیمرہ اور ایکشن ہوگا۔

سہانا خان کا اپنے والد کو پیار بھرا جواب

شاہ رخ خان کی پوسٹ پر ان کی صاحبزادی سہانا نے اپنا پیار جتاتے ہوئے کمنٹ کیا کہ پاپا! آپ کو بہت سا پیار۔ شاہ رخ خان نے یہ پوسٹ خبر شائع ہونے سے تقریباً ایک گھنٹہ پہلے شیئر کی، جس پر اس قلیل وقت میں پونے تین لاکھ سے زیادہ لائکس آگئے۔ سوشل میڈیا صارفین نے کنگ خان کی اس پوسٹ کو بہت پسند کیا۔

واضح رہے کہ کنگ خان کی بیٹی سمیت فلمی خاندانوں سے وابستہ دیگر نوجوان اداکار زویا اختر کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم "دی آرچیز”کے ذریعے اداکاری کے میدان میں قدم رکھ رہے ہیں۔

دی آرچیز کا پہلا لُک 14 مئی کو جاری کیا گیا، جس میں سہانا خان کے ساتھ سری دیوی کی چھوٹی صاحبزادی خوشی کپور اور امیتابھ بچن کے نواسے آگستیا نندا بھی اداکاری کے سفر کا آغاز کر رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں