17.1 C
Ashburn
ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

اداکار شاہ رخ خان شوٹنگ کے دوران شدید زخمی ہوگئے

اشتہار

حیرت انگیز

ممبئی: بالی وڈ کے اداکار شاہ رخ خان مبینہ طور پر لاس اینجلس میں اپنے ایک پروجیکٹ کے سیٹ پر حادثے کا شکار ہوگئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق اداکار شاہ رخ خان کو ناک پر چوٹ آئی، مسلسل ناک سے خون بہنے کے بعد انہیں امریکا کے ایک اسپتال منتقل کیا گیا جہاں ان کے ناک کی سرجری کی گئی، اداکار اپنی سرجری کے بعد بھارت واپس پہنچ گئے ہیں۔

شاہ رخ خان اور سہانا پہلی بار ایک ساتھ اسکرین پر نظر آئیں گے؟

- Advertisement -

رپورٹ کے مطابق بالی وڈ اسٹار شاہ رخ خان کی ناک پر پٹی کے ساتھ دیکھا گیا تھا، تاہم اب تک اداکار کی ٹیم یا فیملی کی جانب سے اس حادثے کے حوالے سے کوئی بیان جاری نہیں کیا گیا ہے۔

دوسری جانب ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ اب  فکر کرنے کی کوئی بات نہیں ہے، کنگ خان کو خون بہنے سے روکنے کے لیے ایک معمولی سرجری کی ہے، آپریشن کے بعد شاہ رخ خان اپنے  ملک واپس آ گئے ہیں۔

شاہ رخ خان کا زخمی ہونا کوئی نئی بات نہیں ہے،  اپنے تقریباً 31 سالہ بالی وڈ کیرئیر میں وہ کئی بار زخمی ہوئے ہیں۔ 2017 میں بھی ایک معمولی سرجری ہوئی تھی۔

اداکار نے فلم رئیس کی شوٹنگ کے دوران بھی زخمی ہوگئے تھے، انہیں گھٹنے کی چوٹ کا سامنا کرنا  پڑا تھا جس کے بعد اداکار نے سرجری بھی کروائی۔

اس سال کے شروع میں اداکار شاہ رخ خان نے چار سال کے وقفے کے بعد سدھارتھ آنند کی بلاک بسٹر ایکشن تھرلر فلم ’پٹھان‘ کے ساتھ واپسی کی، جو اس سال جنوری میں ریلیز ہوئی تھی۔

تاہم اب شاہ رخ خان آنے والی ایکشن تھرلر فلم جوان میں نظر آئیں گے، جو 7 ستمبر کو سینما گھروں میں نمائش کے لیے تیار ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں