The news is by your side.

Advertisement

شہباز گل کا پسندیدہ سیاست دان کون؟ معاونِ خصوصی نے نام بتادیا

اسلام آباد: وزیراعظم کے معاونِ خصوصی برائے  سیاسی روابط شہباز گل نے  وفاقی وزیر برائے ریلوے شیخ رشید احمد کو پسندیدہ سیاست دان قرار دے دیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق وزیراعظم کے معاونِ خصوصی کا کہنا تھا کہ ’شیخ رشید نے ہمیشہ عوام کی فلاح و بہبود اور اُن کے مسائل پر بات کی‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ شیخ رشید نے ہمیشہ عوامی مفاد کی بات کی، میں انہیں بطور سیاست دان پسند کرتا ہوں۔

قبل ازیں شہباز گل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر وزیراعلیٰ پنجاب کے ساتھ ہونے والی ملاقات کی تصاویر شیئر کیں اور ساتھ میں لکھا کہ ’وزیراعلی پنجاب سے تفصیلی ملاقات ہوئی جس میں پنجاب حکومت کی دو سالہ اچھی کارکردگی اور اس کی تشہیر پر تبادلہ خیال ہوا۔

انہوں نے لکھا کہ ’وزیراعلی اور ان کی ٹیم جلد ہی اسلام آباد کے صحافیوں کےساتھ اپنی دو سالہ کارکردگی شئیرکرے گی‘۔ شہباز گل نے لکھا کہ ’ملاقات میں میڈیا ورکرز کے مسائل پر بھی بات ہوئی جبکہ کچھ پرانی یادیں بھی تازہ کیں‘۔

بعد ازاں معاونِ خصوصی نے یوم دفاع پاکستان کے حوالے سے اپنے پیغام میں پاک فوج کے شہید بہادر جوانوں کو خراج تحسین پیش کیا اور لکھا کہ ’چھ ستمبر میرے ان بہادر جوانوں کا دن ہے جس دن پاکستانی قوم کا سر فخر سے بلند ہوا۔ پوری دنیا نے دیکھا کہ پاکستانی قوم اور پاکستانی افواج اپنے چپے چپے کا دفاع کرنے کے لئیے اپنی جان پر کھیل گیے۔

انہوں نے لکھا کہ ’ہمیں اپنے وطن، اپنی مٹی اور اپنے شہیدوں پر فخر ہے‘۔

Comments

یہ بھی پڑھیں