spot_img

تازہ ترین

ملک کے 14ویں صدر کا انتخاب کب ہوگا؟ تاریخ کا اعلان ہوگیا

اسلام آباد : ملک میں نئے صدر مملکت کا...

سندھ اسمبلی کے نو منتخب ارکان نے حلف اٹھالیا

کراچی : سندھ اسمبلی کے 148 نو منتخب ارکان...

مسلم لیگ ن 108 ارکان کے ساتھ قومی اسمبلی کی بڑی جماعت بن گئی

اسلام آباد : مسلم لیگ ن108 ارکان کے ساتھ...

سندھ اسمبلی کے نو منتخب ارکان آج حلف اٹھائیں گے

کراچی : سندھ اسمبلی کے نو منتخب ارکان آج...

بلاول بھٹو نے وزیر اعلیٰ، اسپیکر و ڈپٹی اسپیکر سندھ اسمبلی کے امیدواروں کا اعلان کر دیا

کراچی: چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری نے...

شہباز شریف وزیراعظم، مریم نواز وزیراعلیٰ پنجاب کیلیے مضبوط امیدوار

وفاق اور پنجاب میں حکومت سازی کیلیے نواز شریف کی سربراہی میں اہم بیٹھک ہوئی ہے شہباز شریف وزیراعظم اور مریم نواز وزیراعلیٰ پنجاب کیلیے مضبوط امیدوار ہیں۔

اے آر وائی نیوز کو ذرائع سے ملنے والی اطلاعات کے مطابق وفاق اور پنجاب میں حکومت سازی کے لیے سیاسی رابطے اور اہم بیٹھکیں جاری ہیں۔ لاہور جاتی امرا میں نواز شریف کی سربراہی میں وفاق اور پنجاب میں حکومت سازی پر غور کیا گیا ہے جس میں وفاق اور پنجاب میں حکومت بنانے کیلے ابتدائی خدوخال تیار کر لیے گئے ہیں۔

ذرائع نے بتایا کہ شہباز شریف وزیر اعظم اور مریم نواز وزیر اعلیٰ پنجاب کیلیے مضبوط امیدوار ہیں اور نواز شریف کی سربراہی میں ہونے والے اجلاس کے شرکا نے شہباز شریف کو وزیراعظم بنانے کی تجویز کی حمایت کرتے ہوئے انہیں اس عہدے کے لیے نامزد کرنے کی تجویز دے دی ہے۔

ذرائع کے مطابق ملک کے سب سے بڑے صوبے پنجاب کی وزارت اعلیٰ کے لیے قائد ن لیگ نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز اب تک مضبوط امیدوار ہیں۔

ذرائع نے بتایا کہ اس مشاورتی اجلاس کے بعد مسلم لیگ ن اپنے ممکنہ اتحادیوں پیپلز پارٹی، ایم کیو ایم پاکستان اور جے یو آئی (ف) کے سامنے یہ نام رکھے گی اور متفقہ فیصلے کے لیے ان سے حمایت حاصل کرنے کی کوشش کی جائے گی۔

Comments

- Advertisement -