The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف کراچی پہنچ گئے، زرداری اور بلاول سے اہم ملاقات کریں گے

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے صدر اور اپوزیشن لیڈر قومی اسمبلی شہبازشریف کراچی پہنچ گئے ہیں، لیگی رہنما احسن اقبال اور مریم اورنگزیب بھی شہبازشریف بھی ان کے ہمراہ ہیں۔

شہباز شریف کے کراچی کے ایک روزہ دورے کی تفصیلات جاری کردی گئی ہیں، اس حوالے سے ترجمان ن لیگ مریم اورنگزیب کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ شہبازشریف کراچی ایئرپورٹ پرمیڈیا سے گفتگو کریں گے۔

بعد ازاں ملیر جاکر سیلاب متاثرین سے اظہار ہمدردی کریں گے اورحالیہ بارشوں کے بعد آنے والے سیلاب میں جاں بحق افراد کیلئے فاتحہ خوانی کریں گے۔

مریم اورنگزیب کے مطابق شہباز شریف بلاول ہاؤس میں آصف زرداری کی مزاج پُرسی کریں گے اوربلاول بھٹو زرداری سے ملاقات کریں گے اس موقع پر تینوں رہنماؤں کے درمیان قومی و سیاسی امور پر تبادلہ خیال بھی کیا جائے گا۔

اپنے دورہ کراچی میں شہباز شریف ٹاور میں ایدھی سینٹر کے ہیڈ آفس کا دورہ کریں گے اور فیصل ایدھی سے ملاقات کریں گے اور بارش سے متاثرہ علاقوں کا بھی جائزہ لے کر عوام سے بات چیت کر کے ان کے مسائل بھی جانیں گے۔

ترجمان ن لیگ مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ شہباز شریف اپنے انتخابی حلقے این اے 249 کے متاثرہ علاقوں کا دورہ کریں گے
اور ناظم آباد کے شہریوں سے بھی ملاقات کریں گے۔

مزید پڑھیں : برسات کے بعد کراچی سیاست کا مرکز بن گیا، بڑی لیڈر شپ موجود

واضح رہے کہ حالیہ طوفانی بارشوں کے بعد کراچی سیاست کا مرکز بن گیا ہے، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ، سابق صدر آصف علی زرداری، بلاول بھٹو کراچی میں موجود ہیں اورت شہباز شریف بھی کراچی پہنچنے والے ہیں، ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان بھی جمعہ کے روز کراچی کا دورہ کریں گے۔

ذرائع کے مطابق کراچی کے مستقبل سے متعلق بڑوں کی موجودگی میں بڑے فیصلے ہونے والے ہیں، کراچی میں ایڈمنسٹریٹر کی تعیناتی کے لیے اسلام آباد اور کراچی میں صلاح مشورے جاری ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں