The news is by your side.

Advertisement

ماضی کےکرپٹ حکمرانوں نے ملک کو تباہی کے دہانے پر پہنچایا، وزیراعلیٰ پنجاب

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا کہنا ہے کہ ماضی کےکرپٹ حکمرانوں نے ملک کو تباہی کے دہانے پر پہنچایا،عوام عام آئندہ انتخابات میں منفی سیاست ہمیشہ کے لیے دفن کر دیں گے۔

تفصلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا اپنے بیان میں کہنا ہے کہ ماضی کےکرپٹ حکمرانوں نے ملک کو تباہی کے دہانے پر پہنچایا ، لوٹ مار اورکرپشن کابازارگرم رکھنے والوں نے غریب قوم پربے حد ظلم کیا۔

شہباز شریف نے کہا کہ توانائی منصوبوں میں تاخیر کر کے مجرمانہ غفلت کی گئی، قوم کرپٹ حکمرانوں کے کرپشن کے میگا اسکینڈلز کو بھلا نہیں پائی، حکمرانوں کاہر دن کرپشن کےایک نئے اسکینڈل سے طلوع ہوتا تھا۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ مخالفین ترقیاتی منصوبوں میں ایک دھیلے کی کرپشن کا ثبوت نہیں لاسکے، ہم ملک کی تعمیرو ترقی کیلئے کام کرتے رہیں گے۔


مزید پڑھیں : کرپشن پربھاشن دینےوالےپہلے اپنےگریبان میں جھانکیں، شہباز شریف


انھوں نے مزید کہا کہ عوام عام آئندہ انتخابات میں منفی سیاست ہمیشہ کے لیےدفن کردیں گے۔

یاد رہے چند روز قبل وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا تھا کہ ماضی کے حکمرانوں نےوسائل کو بے دردی سے لوٹا، عوام کی ذہنوں میں ان کی لوٹ مار کی داستانیں تازہ ہیں۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ ملک کو اندھیروں میں دھکیلنے کے ذمےدار یہی حکمران تھے، کرپشن پربھاشن سے قبل ماضی کے حکمرانوں کو گریبان میں جھانکنا چاہیے، مسلم لیگ(ن)کی حکومت نےمنصوبوں میں شفافیت کویقینی بنایا۔

انکا مزید کہنا تھا کہ شفافیت،رفتاراورمعیار کےذریعے قوم کے اربوں روپے بچائے گئے،  تاریخ میں اربوں کے قومی وسائل بچانے کی کوئی مثال موجود نہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں