22.9 C
Ashburn
جمعرات, مئی 23, 2024
اشتہار

عوام واضح اکثریت دیں تاکہ ملک کو معاشی خود انحصاری اور مہنگائی سے نجات ملے، شہباز شریف

اشتہار

حیرت انگیز

لاہور : مسلم لیگ ن کے صدر عوام کو شہبازشریف کا کہنا ہے کہ عوام واضح اکثریت دیں تاکہ ملک کو معاشی خود انحصاری اور مہنگائی سے نجات ملے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ متفقہ قومی معاشی منشورہی پاکستان کو مسائل کی دلدل سے نکال سکتا ہے، انتخابات میں کامیابی ملی تو نواز شریف کی قیادت میں قومی ترقی کےمعاشی منشور پر عمل کریں گے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ چارٹرآف اکانومی کی تجویز قائد حزب اختلاف کے طور پر دی تھی جس پرآج پوری قوم متفق ہو چکی ، سیاسی اور جذباتی بیانات سے نہیں پالیسی اقدامات سے معیشت بحال اور عوام کو مہنگائی سے نجات ملے گی۔

- Advertisement -

ن لیگی صدر نے بتایا کہ عوام مہنگائی سے نجات اور معاشی خوشحالی چاہتے ہیں، روزگارمہیا کریں گے اور غربت کا خاتمہ کریں گے ، انشااللہ بجٹ خسارا کم کرنا ترجیحات میں شامل ہے۔

سابق وزیراعظم کا کہنا تھا کہ تاریخ گواہ ہے عوام کو مہنگائی سے نجات صرف مسلم لیگ (ن) دلاتی ہے، انتخابات میں مہنگائی سے عوام کو نجات دلانے کے لئے حصہ لے رہے ہیں، نواز شریف نے ہمیشہ پاکستان کی معیشت کو سنوارا،پورےملک کو مساوی بنیادوں پرترقی دی۔

شہباز شریف نے بتایا کہ زرعی انقلاب لائیں گے،صنعت، معدنیات، آئی ٹی کے شعبوں میں مثالی ترقی ہوگی ، 2000 ارب روپےکے زرعی پیکیج نے معاشی بہتری،زرعی شعبے کی بحالی میں اہم کردار ادا کیا، کاروبار میں آسانی لاکر سازگار معاشی ماحول پیدا کرنا ہے، عوام واضح اکثریت دیں تاکہ ملک کو معاشی خود انحصاری ملے،عوام کو مہنگائی سے نجات ملے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ برآمدات میں اضافہ کرکے معاشی پائیداری یقینی بنائیں گے، نوجوانوں کو ہنر مند بنائیں گے، اسٹارٹ اپس کی معاونت اور سرپرستی کرکے کاروباری سرگرمیوں میں تیزی لائیں گے اور نوجوانوں کو آئی ٹی کے شعبے کی ترقی کا مرکز و محور بنائیں گے۔

ن لیگی صدر نے کہا کہ آئی ٹی کے فروغ سے نوجوانوں کے روزگار اور زرمبادلہ میں اضافے کے دونوں اہداف حاصل ہوں گے ، معاشی ترقی کی طرف توجہ دینا ہوگی، معاشرے کو نفرت، گالم گلوچ کے کلچر سے پاک کرنا ہے۔

انھوں نے اس عزم کا اظہار کیا کہ عوام نےووٹ دیا تو نواز شریف کی قیادت میں مسلم لیگ(ن)کی توجہ عوامی مسائل کے حل پر ہوگی ، نوجوان،کسان، مزدور، محنت کش، دیہاڑی دار، بیوہ، یتیم اورکمزور طبقات کے مسائل کےحل پرخصوصی توجہ ہوگی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں