جس قوم کے پاس مریم مختار جیسی بیٹیاں ہوں وہ ہمیشہ سرخروہوتی ہے، شہبازشریف
The news is by your side.

Advertisement

جس قوم کے پاس مریم مختار جیسی بیٹیاں ہوں وہ ہمیشہ سرخروہوتی ہے، شہبازشریف

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا شہیدپائلٹ مریم مختیار کی دوسری برسی کے موقع پر کہنا ہے کہ شہید مریم مختیار جیسی بیٹیاں پاکستان کا قابل فخر اثاثہ ہیں، جس قوم کے پاس مریم مختیار جیسی بیٹیاں ہوں وہ ہمیشہ سرخروہوتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے شہیدپائلٹ مریم مختیارکی دوسری برسی پر اپنے پیغام میں کہا کہ شہید پائلٹ پاکستان کا فخر، شناخت ، بہادری کی علامت ہے، شہید مریم مختیار جیسی بیٹیاں پاکستان کا قابل فخر اثاثہ ہیں۔

شہبازشریف کا کہنا تھا کہ شہید مریم مختیار کی حب الوطنی قوم کیلئے مثال ہے، قوم کی دلیر اور قابل فخر بیٹی شہید مریم مختیار پرفخر ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے مزید کہا کہ جس قوم کے پاس مریم مختیار جیسی بیٹیاں ہوں وہ ہمیشہ سرخروہوتی ہے۔


مزید پڑھیں : پاک فضائیہ کی پہلی خاتون فائٹر پائلٹ مریم مختیار کی دوسری برسی


خیال رہے کہ پاک فضائیہ کی پہلی خاتون فائٹر پائلٹ مریم مختیار کی آج دوسری برسی منائی جارہی ہے۔

واضح رہے کہ فلائنگ آفیسر مریم مختیار چوبیس نومبر 2015 کو اپنے انسٹرکٹر، ثاقب عباسی کے ساتھ معمول کی تربیتی پرواز پر تھیں، جب میانوالی کے قریب ان کا طیارہ تیکنیکی خرابی کی وجہ سے گر کر تباہ ہوگیا تھا۔

مریم مختیار حادثے میں زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے جہان فانی سے کوچ کر گئیں تھیں اور پاکستان کی پہلی شہید خاتون پائلٹ کا اعزاز ملا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں