The news is by your side.

Advertisement

شاہد آفریدی اور شعیب ملک ورلڈ الیون کی ٹیم میں شامل

دبئی: اسٹار آل راؤنڈر شاہد آفریدی اور شعیب ملک ورلڈ الیون کی نمائندگی کریں گے، ورلڈ الیون اور ویسٹ انڈیز کے درمیان 31 مئی کو لارڈز میں چیریٹی ٹی ٹوئنٹی میچ کھیلا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق 31 مئی کو لارڈز میں کھیلے جانے والے چیریٹی ٹی ٹوئنٹی میچ میں شاہد آفریدی اور شعیب ملک ورلڈ الیون کی نمائندگی کریں گے، عالمی ٹیم کی قیادت ایون مورگن کریں گے۔

سری لنکا کے تھسارا پریرا بھی ورلڈ الیون کی ٹیم کا حصہ ہوں گے، ویسٹ انڈیز ٹیم کی نمائندگی کرس گیل کریں گے، ایک سال کی پابندی کے بعد آندرے رسل کو بھی پہلی بار ویسٹ انڈین اسکواڈ میں شامل کیا گیا ہے۔

لارڈز میں منعقدہ چییریٹی میچ کا مقصد کیریبیئن جزائر میں 2017 کے دوران آنے والے طوفان ارما اور ماریا سے تباہ ہونے والے کرکٹ کے 5 بڑے وینیوز کی بحالی کے لیے فنڈز اکٹھا کرنا ہے۔

شاہد خان آفریدی کا کہنا ہے کہ اتنے نیک مقصد کے لیے منتخب ہونے پر شکر گزار ہوں، لارڈز ایک تاریخی مقام اور اس میچ کے انعقاد کے لیے سب سے بہترین جگہ ہے۔

شعیب ملک نے بھی اس حوالے سے خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ آئی سی سی ورلڈ الیون ٹیم کا حصہ بننا بہت اعزاز اور فخر کی بات ہے، یہ میچ دنیا کے چند بڑے کھلاڑیوں کے ساتھ کھیلنے کا بہترین موقع ہے۔

واضح رہے کہ شاہد آفریدی اور شعیب ملک 2009 کا ورلڈ ٹی ٹوئنٹی جیتنے والی قوم ٹیم کا حصہ تھے جبکہ سری لنکا کے تھسارا پریرا نے 2014 کا ورلڈ ٹی ٹوئنٹی سری لنکا کو جتوانے میں اہم کردار ادا کیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں