The news is by your side.

اقصیٰ آفریدی کی مایوں کی تقریب، ویڈیو اور تصاویر دیکھیں

قومی ٹیم کے سابق کپتان اور عبوری چیف سلیکٹر شاہد آفریدی کی بڑی صاحبزادی اقصیٰ آفریدی کی مایوں کی تقریب کی ویڈیو اور تصاویر وائرل ہوگئیں۔

اسٹار آل راؤنڈر شاہد آفریدی کی بڑی بیٹی اقصیٰ آفریدی اور نصیر ناصر خان 30 دسمبر کو رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے، نکاح کی تقریب میں فاسٹ بولر شاہین آفریدی سمیت دیگر عزیز و اقارب نے شرکت کی۔

اقصیٰ آفریدی اور نصیر ناصر خان کے رشتہ ازدواج میں منسلک ہونے پر ساتھی کرکٹرز اور مداحوں کی جانب سے شاہد آفریدی کو مبارک باد دی گئیں۔

شاہد آفریدی کی بڑی صاحبزادی کا حق مہر، مہر فاطمی ’ایک سو اکتیس تولہ چاندی جس کی قیمت دو لاکھ 60 ہزار 952 روپے رکھا گیا ہے۔‘

اقصیٰ آفریدی کے شادی کی تقریبات کا آغاز جمعے کی شب رسم حنا سے ہوا تھا، یہ تقریب گھر میں منعقد کی گئی تھی۔ جوڑے کی شادی کا ڈیجیٹل کارڈ سوشل میڈیا ہر وائرل ہوگیا تھا، اس کارڈ کو ایونٹ پلینر نے شیئر کیا تھا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gathering Events (@gathering.pk)

تاہم اب ان کی مایوں کی تصاویر اور ویڈیو سامنے آئی ہیں جس میں کا سیٹ اپ شاہد آفریدی کے گھر پر ہی کیا گیا تھا، مایوں کی تھیم چھتریوں اور گیندے کے پھولوں سے سجی تھی۔

مایوں کی ویڈیو میں شاہد آفریدی، شاہین شاہ آفریدی سمیت دلہے نصیر ناصر خان کو دیکھا جاسکتا ہے۔

واضح رہے کہ شاہد آفریدی کی دوسری بیٹی انشا آفریدی، فاسٹ بولر شاہین شاہ آفریدی سے منسوب ہیں جن کا نکاح آئندہ ماہ فروری میں ہوگا۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں