The news is by your side.

Advertisement

شاہد آفریدی اور سرفراز ایک ہی ٹیم میں شامل

کولمبو: سابق اسٹار آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی اور سابق کپتان سرفراز احمد سری لنکن پریمیئر لیگ (ایل پی ایل) میں ایک ہی ٹیم میں کھیلیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کے سابق کپتان شاہد آفریدی اور سرفراز احمد لنکن پریمیئر لیگ میں ایکشن میں دکھائی دیں گے، دونوں کھلاڑی گیل گلیڈی ایٹرز کی نمائندگی کریں گے جبکہ سابق وکٹ کیپر معین خان لیگ کے افتتاحی ایڈیشن میں ان کے کوچنگ کے فرائض سر انجام دیں گے۔

گیل گلیڈی ایٹرز کی ملکیت پاکستان سپر لیگ کی فرنچائز کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مالک ندیم عمر کے پاس ہے۔

واضح رہے کہ سری لنکا کرکٹ (ایس ایل سی) کے زیر اہتمام فرنچائزائزڈ ٹی ٹوئنٹی (ٹی 20) لیگ کے متعدد منتظر لنکا پریمیر لیگ (ایل پی ایل) رواں سال نومبر کے شروع میں سری لنکا میں باضابطہ طور پر شروع کیا جائے گا۔ ٹورنامنٹ شیڈول ہے جو 14 نومبر سے 6 دسمبر تک کھیلا جائے گا۔

23 میچوں کی لیگ رنگیری ڈمبلو انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم ، پالیلکلے انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم اور سوریہ ویوہ مہندا راجاپکسی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم کے 3 بین الاقوامی مقامات پر کھیلی جائے گی۔ کولمبو ، کینڈی ، گالے ، ڈمبولا اور جعفنا کے شہروں کے نام سے منسوب 5 ٹیمیں لیگ میں حصہ لیں گی۔

واضح رہے کہ ایس ایل سی نے دبئی میں مقیم ایک کمپنی آئی پی جی کو پانچ سالوں کے لئے فرنچائز ملکیت کے حقوق ، میڈیا براڈکاسٹنگ کے حقوق اور زمینی کفالت کے حقوق دیئے ہیں جو 11 ملین (ایک کروڑ دس لاکھ) کی لاگت سے فروخت کی گئیں۔

ایس ایل سی کو ابتدائی دو سالوں میں سالانہ 1.9 ملین ڈالر ملیں گے جبکہ اگلے تین سالوں میں 10 فیصد اضافہ کیا جائے گا، ایس ایل سی کو گراؤنڈز اور امپائروں کے انتظام کی دیکھ بھال کرنی ہوگی جبکہ دیگر تمام سرگرمیاں کمپنی کے ذریعہ سنبھال لیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں