The news is by your side.

Advertisement

فلم ’پدما وتی‘ میں فواد خان کی جگہ شاہد کپور؟

ممبئی: بالی ووڈ فلم ’پدما وتی‘ کی شوٹنگ جاری ہے اور ذرائع کے مطابق فلم میں فواد خان کی جگہ شاہد کپور کو کاسٹ کرلیا گیا ہے۔

فلم ’باجی راؤ مستانی‘ کی کامیابی کے بعد بالی ووڈ میں ایک اور تاریخی فلم ’پدما وتی‘ سنجے لیلا بھنسالی کی ہدایتکاری میں بن رہی ہے۔ فلم ’پدما وتی‘ خاندان غلاماں کے بادشاہ علاؤ الدین خلجی اور چتور کی رانی پدما وتی کی رومانوی داستان پر مبنی ہے۔

مہارانی پدماوتی چتور کے راجہ رتن سنگھ کی بیوی تھی اور اپنی خوبصورتی، بہادری اور ذہانت کے باعث مشہور تھی۔ تاریخی کتابوں کے مطابق علاؤ الدین خلجی اس کی خوبصورتی کی داستانیں سن کر وہاں گیا اور اس نے آئینے میں مہارانی کا عکس دیکھا تھا۔

fawwad-3

فلم میں مرکزی کردار دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ ادا کر رہے ہیں۔ دپیکا کے شوہر یعنی راجہ رتن سنگھ کے کردار کے لیے پہلے شاہ رخ خان کا نام لیا گیا لیکن پھر فواد خان کو کاسٹ کرلیا گیا۔

تاہم ایک بھارتی ویب سائٹ کا دعویٰ ہے کہ راجہ رتن سنگھ کے مختصر کردار کی وجہ سے شاہ رخ خان اور فواد خان دونوں ہی نے اس کردار کے لیے منع کردیا ہے۔

دوسری جانب دپیکا نے اس کردار کے لیے کسی چھوٹے اداکار کو لینے پر اعتراض کیا ہے اور ان کے اعتراض کے بعد اب یہ کردار شاہد کپور کو دیا جارہا ہے۔ البتہ شاہد کپور نے بھی اس کردار کے لیے اس شرط پر ہامی بھری ہے کہ اس کردار کو طول دیا جائے گا۔

fawwad-2

اس سے قبل علاؤ الدین خلجی کے مرکزی کردار کے لیے بھی شاہ رخ خان کا نام لیا گیا لیکن دپیکا اور رنویر کی جوڑی کو ’باجی راؤ مستانی‘ اور ’رام لیلا‘ میں مقبولیت حاصل ہونے کے بعد مرکزی کردار کے لیے رنویر کو کاسٹ کرلیا گیا۔

ویب سائٹ کے مطابق فلم کا آغاز دپیکا کے گانے سے ہوگا جس کی کچھ تفصیلات حاصل کرلی گئی ہیں۔ گانے میں دپیکا راجھستانی ڈانس ’گھومر‘ کرتی ہوئی نظر آئیں گی۔

فلم کی شوٹنگ کے لیے چتور گڑھ میں واقع پانی محل کا سیٹ تیار کر لیا گیا ہے جبکہ راجھستان سے ڈانسرز بھی بلوا لیے گئے ہیں۔

فلم ’پدما وتی‘ دسمبر 2017 میں ریلیز کی جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں