نیب کو مسلم لیگ ن سے محبت ہے‘ شرجیل میمن -
The news is by your side.

Advertisement

نیب کو مسلم لیگ ن سے محبت ہے‘ شرجیل میمن

کراچی: پاکستان پیپلزپارٹی کے رہنما شرجیل میمن کا کہنا ہے نوازشریف کی گرفتاری کے لیے نیب کو ایئرپورٹ تک رسائی نہیں دی گئی جبکہ مجھے جہاز سے ہی گرفتار کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے رہنما شرجیل میمن نے سندھ اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف فیملی کا نام ای سی ایل میں کیوں نہیں ڈالا جاتا۔

شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار باہرچلے جاتے ہیں ان کا نام ای سی ایل میں کیوں نہیں؟۔ ان کا کہنا تھا کہ میں ملک نہیں تھا پھر بھی میرے وارنٹ جاری کیے گئے۔

پیپلزپارٹی کے رہنما کا کہنا تھا کہ جیل کو پیپلز پارٹی کے ورکرز کا دوسرا گھر سمجھا جاتا ہے، ہمارے لیڈر 11،11 سال جیل میں رہے ہمیں تو2 ہفتے ہوئے ہیں۔

شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ نیب وکلا کہتے ہیں تحقیقات مکمل ہے جرح کی ضرورت نہیں ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ ایک طرف ٹرائل اور دوسری طرف ایڈوانس سزا دی جارہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے لیے تو نیب کو جہاز تک بھیج دیا گیا جبکہ نوازشریف کی گرفتاری کے لیے نیب کو ایئرپورٹ تک رسائی نہیں دی گئی اسے نیب اورنوازشریف کا دہرامعیارسمجھے یا مک مکا؟ نیب کو مسلم لیگ ن سے محبت ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں