The news is by your side.

Advertisement

’’نواز شریف بھی بانی ایم کیو ایم والا ڈرامہ دہرا رہے ہیں‘‘

فیصل آباد: وزیراعظم کے معاونِ خصوصی برائے سیاسی روابط شہباز گل کا کہنا ہے کہ نواز شریف بھی بانی ایم کیو ایم والا ڈرامہ دہرا رہے ہیں۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق معاون خصوصی برائے سیاسی روابط شہباز گل نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف نے واپس نہیں آنا، وہ بیماری کا جھوٹ بول کر باہر گئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کرپٹ نواز شریف واپس آکر گناہوں کا کفارہ ادا کریں، میاں صاحب بھی بانی ایم کیو ایم والا ڈرامہ دہرانے لگے ہیں۔

شہباز گل نے کہا کہ مجھے شروع سے علم تھا نواز شریف بیمار نہیں، ایک بار وہ بھاگ کر جدہ گئے تھے، جھوٹ بولتے رہے، ہمارے ہاتھ پاؤں باندھ کر سمندر میں پھینکا گیا ہے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ گزشتہ حکومتوں نے عارضی سبسڈی دے کر ملک دیوالیہ کیا، شریف خاندان نے شوگر ملز لگا کر کپاس کی فصل کو تباہ کیا۔

مزید پڑھیں: ایون فیلڈ اور العزیزیہ ریفرنس، نواز شریف کی حاضری سے استثنی کیلیے درخواستیں دائر

واضح رہے کہ اس سے قبل سابق وزیراعظم نواز شریف نے ایون فیلڈ اور العزیزیہ ریفرنس میں سزا کیخلاف اپیلوں کی سماعت میں حاضری سے استثنی کے لیے درخواستیں دائر کی تھیں۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ نواز شریف ہائیپر ٹینشن، امراض قلب سمیت دیگر بیماریوں میں مبتلا ہیں، میڈیکل رپورٹ نواز شریف کے معالج ڈاکٹر ڈیوڈ آر لارنس نے جاری کی، میڈیکل سرٹیفکیٹ میں نواز شریف کو دی جانے والی ادویات کا بھی ذکر ہے۔

گذشتہ سماعت میں اسلام آباد ہائی کورٹ نے سابق وزیراعظم نوازشریف کو عدالت میں سرنڈر کرنے کا حکم دیتے ہوئے کہا تھا کہ وہ جس حالت میں بھی ہیں عدالت میں پیش ہوں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں