The news is by your side.

Advertisement

شفاف الیکشن نہ ہوئے تو بڑا المیہ ہوگا، شہباز شریف

کوئٹہ: پاکستان مسلم لیگ ن کے صدر اور سابق وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے کہا ہے کہ مستونگ سانحہ انتہائی افسوسناک ہے، شفاف الیکشن نہ ہوئے تو بڑا المیہ ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ساراوان ہاؤس آمد کے موقع پر سراج رئیسانی کے اہلخانہ سے تعزیت کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے
ہوئے کیا۔

شہباز شریف نے کہا کہ سانحہ مستونگ واقعے میں ملوث مجرموں کو قرار واقعی سزا دی جائے، دہشت گردی کے خلاف چاروں صوبوں کو مل کر کام کرنا ہوگا۔

عمران خان کی جانب سے انتخابی عمل نہ روکنے کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے شہباز ششریف نے کہا کہ عمران خان کو ایسے موقع پر غیر سنجیدہ گفتگو نہیں کرنی چاہئے۔

انہوں نے کہا کہ ملک کی سب سے بڑی ضرورت شفاف الیکشن کا انعقاد ہے، شفاف الیکشن نہ ہوئے تو بڑا المیہ ہوگا۔

شہباز شریف نے کہا کہ الیکشن کے انعقاد میں 10 روز رہ گئے ہیں اور اس سے قبل انتخابی سرگرمیوں کو نشانہ بنانا تشویشناک ہے جبکہ الیکشن کمیشن آف پاکستان، نگران حکومت اور سیکیورٹی فورسز امیدواروں اور سیاسی میٹنگز کو فول پروف سیکیورٹی دینے کے ذمہ دار ہیں۔

قبل ازیں صدر مسلم لیگ (ن) نے ٹویٹر پر اپنے بیان میں کہا تھا کہ سانحہ مستونگ کے موقع پر قومی سوگ کے موقع پر مسلم لیگ (ن) نے ایک روز کے لیے انتخابی سرگرمیاں معطل کردی ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ دنوں مستونگ میں بلوچستان عوامی پارٹی کے امیدوار سراج رئیسانی کی کارنر میٹنگ میں دھماکہ ہوا تھا جس کے نتیجے میں سراج رئیسانی سمیت 134 افراد شہید ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں