The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف کا چیئرمین نیب سے متعلق حالیہ معاملے سے لاتعلق رہنے کا اعلان

لندن : مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے چیئرمین نیب سے متعلق حالیہ معاملے سے لاتعلق رہنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہتے ہیں کسی کی  ذاتی زندگی سے پارٹی کا کوئی لینا دینا نہیں، ہم اپنے سیاسی اور قانونی بیانیےپر قائم رہیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر چیئرمین نیب جسٹس ( ر ) جاوید اقبال کیخلاف من گھڑت ضبر پر واضح کیا کہ چیئرمین نیب کے حوالے سے حالیہ معاملے پر ملوث نہیں ہوں گے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا نیب پر ہمارا مؤقف اصولی اورقانونی ہے، نیب سےمتعلق اپنےمؤقف کاہر فورم پر اظہار کرتے رہیں گے، کسی کی ذاتی زندگی سےپارٹی کا کوئی لینا دینا نہیں، ہم اپنے سیاسی اور قانونی بیانیے پر قائم رہیں گے۔

یاد رہے گذشتہ روز نیب نےنیوزون پرچیئرمین نیب سے متعلق چلنے والی خبر کو من گھرٹ اورجھوٹی قراردیا تھا اور خبر کی تردید کرتے ہوئے کہا تھا کہ اس خبر کا مقصد چیئرمین نیب کی ساکھ کو مجروح کرنا ہے، نیب نے دباؤ، بلیک میلنگ کو پس پشت رکھ کر اپنا کام کیا، بلیک میلر گروہ کے دو افراد کو گرفتار کیا اور ان کے خلاف یفرنس کی بھی منظوری دی، بلیک میلر گروہ کے خلاف ملک بھرمیں بیالیس ایف آئی آردرج ہیں۔

مزید پڑھیں : چیئرمین نیب کے خلاف چلنے والی خبر حقائق کے منافی ہے، ترجمان

نیب ترجمان نیب کے مطابق اس گروہ کیخلاف مقدمات میں بلیک میلنگ اور اغوا برائے تاوان ، عوام کو بڑے پیمانے پر لوٹنے کے ثبوت ہیں۔ اس گروہ کے لوگ نیب، ایف آئی اے کے جعلی افسر بن کر بلیک میل کرتے ہیں۔ نیوز ون کی خبر بھی بلیک میلنگ کرکے نیب ریفرنس سے فرار کا راستہ ہے۔

نیب نے مزید بتایا کہ بلیک میلر گروہ کا سرغنہ فاروق کوٹ لکھپت جیل میں قید ہے جبکہ نیوز ون نے اپنی خبر کی تردید اور اسےحقائق کے منافی تسلیم کیا ہے۔ چیئرمین نیب سے دل آزاری پر معذرت بھی کی ہے۔

ذرائع کے مطابق نیب نے کرپشن الزام پر نیوز ون کے سی ای او عمر احمد خان کو حراست میں لیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں