بلوچستان ترقی کرے گا تو پورا پاکستان ترقی کرے گا: وزیر داخلہ -
The news is by your side.

Advertisement

بلوچستان ترقی کرے گا تو پورا پاکستان ترقی کرے گا: وزیر داخلہ

اسلام آباد: قومی اسمبلی کے ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری اور وزیر مملکت داخلہ شہریار آفریدی کی وزیر اعلیٰ بلوچستان جام کمال سے ملاقات کی۔ ملاقات میں بلوچستان کے مسائل حل کرنے کے عزم کا اعادہ کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی کے ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری، وزیر مملکت داخلہ شہریار آفریدی اور وزیر اعلیٰ بلوچستان جام کمال نے مشترکہ نیوز کانفرنس کی۔

وزیر اعلیٰ بلوچستان جام کمال کا کہنا تھا کہ شہریار آفریدی تفتان بارڈر پر گئے اور حالات کا جائزہ لیا۔ وفاق کے ساتھ مل کر بلوچستان کا احساس محرومی ختم کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ بلوچستان کے مسائل کو ترجیح دینے پر وفاقی حکومت کے شکر گزار ہیں، بلوچستان کے وسیع تر مفاد میں تحریک انصاف کی حکومت کا ساتھ دیا۔ ہم سب سنجیدگی سے بلوچستان کے مسائل کے حل کے لیے اکٹھے ہوئے ہیں۔ وہ دن دور نہیں جب بلوچستان کے معاملات حقیقی طور پر حل ہوں گے۔

وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ بلوچستان کے مسائل زیادہ ہیں، تعلیم، صحت و دیگر سہولتوں کا فقدان ہے۔ حقیقت کو سامنے رکھ کر بلوچستان کے مسائل حل کیے جا سکتے ہیں۔ پنجاب و سندھ میں مواصلاتی نظام مضبوط ہے، بلوچستان میں نہیں۔

جام کمال کا کہنا تھا کہ تحفظات پارٹی میں کوئی بھی کر سکتا ہے، اس میں برائی نہیں۔ جمہوری نظام میں رہتے ہیں، تنقید کرنے والوں پر اعتراض نہیں۔ پورے پاکستان میں موٹر ویز بن گئی، بلوچستان میں اب تک جانے والے راستے بھی نہیں بنے۔

انہوں نے مزید کہا کہ وفاق نے ماضی میں بلوچستان میں کام نہیں کیا، اب امید ہے کہ کرے گی۔ جلد بازی میں فیصلے نہیں کر رہے، نظام کے ذریعے کام کر رہے ہیں۔ ’تفتان میں سڑکیں نہیں، آج تفتان سے متعلق وفاق سنجیدہ ہے‘۔

وزیر مملکت شہریار آفریدی کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم نے قوم کو پیغام دیا ریاست ہر پاکستانی کی ذمے دار ہے، زائرین سے متعلق بھی حکومت نے تیز اقدامات کیے۔ ریاست کے تمام اسٹیک ہولڈر پاکستان کی اکائیوں کا اپنا سمجھیں۔

انہوں نے کہا کہ نئے پاکستان میں ہم لوگ ایک ٹیم بن کر کام کر رہے ہیں، ہم چھوٹے اور بڑے صوبوں میں تفریق نہیں کریں گے۔ تمام صوبے برابر ہیں، سب برابر کے پاکستانی ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ بلوچستان ترقی کرے گا تو پورا پاکستان ترقی کرے گا۔ بلوچستان میں احساس محرومی ہے اسے ختم کریں گے۔ ہر پاکستانی ہمارا ہے اور حکومت تمام پاکستانیوں کی ہے۔ صوبائی خود مختاری کے حق میں ہیں، سب کو یکساں حقوق دیں گے۔

شہریار آفریدی نے کہا کہ پاکستانی عوام کے جان و مال کا تحفظ اولین ترجیح ہے۔ خیبر پختونخواہ میں تحریک انصاف حکومت نے بڑے اقدامات کیے۔ غیر قانونی تعمیر کی اجازت دینے والوں کے خلاف بھی کارروائی کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں