The news is by your side.

Advertisement

شہریار آفریدی کی والدین سے اپیل

اسلام آباد: وزیرمملکت برائے سیفران و انسداد منشیات شہریار خان آفریدی کا کہنا ہے کہ خدارا اپنے بچوں کی حفاظت کی خاطر ان پر نظر رکھیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیرمملکت برائے سیفران و انسداد منشیات شہریار خان آفریدی نے والدین سے اپیل کی ہے کہ خدارا اپنے بچوں کی حفاظت کی خاطر ان پر نظر رکھیں۔

شہریار آفریدی نے کہا کہ بچوں کوچوکیدار، مالی، ڈرائیور کسی کے ساتھ تنہا مت چھوڑیں، یہ بچے ہمارے ملک کا روشن مستقبل ہیں۔ انہوں نے کہا کہ معصوم فرشتوں کو منشیات سے محفوظ رکھنا اولین ترجیح ہے۔

وزیرمملکت برائے سیفران و انسداد منشیات کا کہنا تھا کہ والدین کو موبائل میں زندگی ایپ ڈاؤن لوڈ کر کے رکھنی چاہیے، والدین کومعلوم ہوسکے ان کا بچا منشیات کا استعمال تون ہیں کر رہا۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ دو چیریں ہماری نئی نسل کو بری طرح تباہ کر رہی ہیں، منشیات اب یونیورسٹیوں کے بعد اسکولوں تک پہنچ چکی ہیں، بچوں سے زیادتی کے واقعات بھی ہمیں بری طرح تباہ کر رہے ہیں۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ زندگی ایپ کے ذریعے ہم ان دونوں چیزوں کے بارے میں آگاہی فراہم کریں گے، یہ معاملہ صرف اے این ایف یا پولیس پر نہیں چھوڑا جاسکتا، اس میں پوری قوم کو شامل ہونا ہوگا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں