حاکم دبئی کی دیوالی تہوار پر مودی کو ہندی زبان میں مبارک باد UAE diwali
The news is by your side.

Advertisement

حاکم دبئی کی دیوالی تہوار پر مودی کو ہندی زبان میں مبارک باد

دبئی: حاکم دبئی اور متحدہ عرب امارات کے نائب صدر الشیخ محمد بن راشد ال مکتوم نے گزشتہ روز بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کو ہندی زبان میں دیوالی کے تہوار کی مبارک باد دی۔

عرب میڈیا کے مطابق الشیخ محمد بن راشد نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ایک ٹویٹ ہندی اور دوسری انگریزی زبان میں کی جس میں انہوں نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی اور وہاں کی عوام کو امارات کی طرف سے دیوالی کی مبارک باد پیش کی۔

الشیخ محمد بن راشد نے لکھا کہ ’میری تمنا ہے کہ بھارتی وزیراعظم اور دیوالی کا تہوار منانے والے عوام کی خوشیاں دوبالا ہوں، امید ہے کہ دیوالی منانے والے محبت اور امید کی کرن ہم سب کے لیے روشن کریں گے۔‘

حاکم دبئی نے متحدہ عرب امارات کے تمام شہریوں سے اپیل کی کہ وہ متحدہ عرب امارات میں دیوالی کی تقریبات کی تصاویر ہیش ٹیگ یو اے ای دیوالی پر شیئر کریں۔

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے بھی دیوالی کی مبارک باد دینے پر حاکم دبئی کا شکریہ ادا کیا اور دونوں ملکوں کے درمیان باہمی تعلقات مزید مستحکم ہوں گے۔

واضح رہے کہ بھارت میں ہندو برادری 7 نومبر کو دیوالی کا تہوار مناتے ہیں جہاں وہ دن کے پہلے حصے میں مندروں میں مذہبی رسومات ادا کرتے ہیں، اس موقع پر نئے کپڑے خریدے جاتے ہیں اور لذیذ پکوان تیار کیے جاتے ہیں، لوگ ایک دوسرے ملتے ہیں اور دیوالی کی مبارک باد پیش کرتے ہیں۔

بھارت میں دیوالی کو روشنیوں، نور اور سایہ کا تہوار قرار دیا جاتا ہے یہی وجہ ہے کہ اس موقع پر شمعیں بھی روشن کی جاتی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں