The news is by your side.

Advertisement

ابوظہبی کے ولی عہد کی بچپن کی تصویر وائرل

ابوظہبی: دبئی کے حکمران شیخ محمد بن راشد المکتوم نے ابوظہبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید النہیان کی زمانہ طالب علمی کی ایک نایاب تصویر جاری کی ہے۔

عرب میڈیا کے مطابق دبئی کے حکمران شیخ محمد بن راشد المکتوم کی جانب سے جاری کردہ تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ بن زاید النہیان زمانہ طالب علمی میں اسکول کے بلیک بورڈ پر عربی میں عبارت لکھتے ہوئے نظر آرہے ہیں ’عدل فرماں روا کی بنیاد ہے۔‘

دبئی کے حکمران نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر پوسٹ کی گئی تصویر کے حوالے سے تبصرے میں کہا ہے کہ عدل فرما روا کی بنیاد ہے۔

شیخ محمد بن راشد المکتوم کا کہنا تھا کہ میرے بھائی محمد بن زاید النہیان کی ایک تصویر جب وہ طالب علم ہوا کرتے تھے، تہذیبوں کا قیام عدل پر ہوا، امارات کی ریاست عدل پر قائم ہوئی۔

ان کا کہنا تھا کہ ابوظہبی کے ولی عہد زاید النہیان کا عدل ابھی تک متحدہ عرب امارات کی زندگی میں رچا بسا ہے، زاید النہیان کا عمل ابھی تک ابو خالد کے جی میں موجود ہے، ان کے خون میں گردش کررہا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں