The news is by your side.

Advertisement

کوئی سایہ میرے ساتھ ہے، شیخ رشید احمد

راولپنڈی: وفاقی وزیر برائے ریلوے شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ لوگ میری پیش گوئیوں کا مذاق بناتے ہیں مگر وہ سچ ثابت ہوتی ہیں،مجھے محسوس ہوتا ہے کہ کوئی سایہ میرے ساتھ ہے۔

اپنی کتاب ’لال حویلی سے اقوام متحدہ تک‘ کی تقریب رونمائی سے خطاب کرتے ہوئے شیخ رشید احمد کا کہنا تھا کہ مجھے محسوس ہوتا ہے کہ کوئی سایہ میرے ساتھ لگا رہتا ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ ’لوگ میری پیش گوئیوں کا مذاق بناتے ہیں مگر چالیس پچاس سال قبل کی گئی پیش گوئی آج پھر درست ثابت ہوئی‘۔

اپنی پیش گوئی کے حوالے سے شیخ رشید نے بتایا کہ ’میں نے چالیس پچاس سال قبل چوہدری سرور سے ملاقات کی اور ان سے وطن واپسی کا پوچھتے ہوئے پیش گوئی کی تھی کہ میں آپ کو پاکستان کی سیاست میں دیکھ رہا ہوں، جس پر چوہدری سرور نے کہا تھا کہ توبہ کریں مگر آج وہ پیش گوئی درست ثابت ہوئی‘۔

شیخ رشید احمد کا کہنا تھا کہ ’پاکستان تو کیا دنیا میں اب تک کوئی سیاسی شخص ایسا نہیں ہوگا جس نے چودہ وزارتیں سنبھالی ہوں، میں نے وزارتیں سنبھالیں مگر کوئی ایسا کام نہیں کیا  اور نہ نشان چھوڑا جس سے نیب زندہ ہوا۔اُن کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان میں جو دکھایا جاتا ہے حقیقت اُس کے بالکل برعکس ہے۔

کتاب کی تقریب رونمائی میں گورنر پنجاب چوہدری سرور سمیت دیگر اعلیٰ شخصیات نے بھی شرکت کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں