The news is by your side.

وزیر ریلوے شیخ رشید نے ٹرین حادثے اور تاخیر پر قوم سے معافی مانگ لی

اسلام آباد : وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشیدا حمد نے ٹرین حادثہ اور تاخیر پر قوم سے معافی مانگتے ہوئے کہا لوگ خبریں لگوا رہے ہیں کہ ہم نے فالتو ٹرینیں چلائیں، مخالفین سن لیں ہم 16 ٹرینیں اور چلائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشیدا حمد نے میڈیا سے گفتگو میں ٹرین حادثےپر قوم سے معافی مانگ لی اور کہا ہماری 18 گھنٹے کی کوشش کو ناکام بنایا گیا، لوگ خبریں لگوا رہے ہیں کہ ہم نے فالتو ٹرینیں چلائیں، مخالفین سن لیں ہم 16 ٹرینیں اور چلائیں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا مزید10فریٹ ٹرینیں بھی چلائیں گے ، عمران خان نے پی ایس او کا کام ریلوے کو دلوا دیا ہے۔

جہانگیر ترین اور شاہ محمود کا مسئلہ پی ٹی آئی کے گھر کا ہے

جہانگیر ترین اور شاہ محمود تنازع پر انھوں نے کہا جہانگیر ترین اور شاہ محمود کا مسئلہ پی ٹی آئی کے گھر کا ہے، گھر کی بات گھر میں رہنے دی جائے تو بہتر ہے جبکہ جہانگیر ترین کے معاملے پر شاعری کی زبان میں بھی تبصرہ کیا۔

وزیر ریلوے نے کہا رائل پام برصغیر کی تاریخ کا سب سے بڑا فراڈ ہے ، 2001 سےلاہور کا مافیا 200 ارب کی زمین پر قابض ہے ، نو سرباز گروہ دولت کے زور پر سب کو خرید لیتا ہے ، جج کہتےہیں کہ آئندہ جمعرات کوکیس نمٹادیں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا عوام کا پیسہ ہے، ہم جو وکیل کریں اسے خرید لیا جاتا ہے ، رائل پام کا کیس اب خود لڑوں گا ، عدالت کے حکم پر ریفرنس دائر ہوچکا ہے ، وکیل کو دی گئی 45 لاکھ فیس کی وصولی پر سوچیں گے۔

خیال رہے رحیم یارخان میں مال گاڑی کوحادثے کے باعث 4دن بعدبھی ٹرینوں کی آمدورفت متاثر ہے، کراچی سےروانہ ہونے والی ٹرینیں تاحال کراچی نہ پہنچ سکیں، پاک بزنس ،بہاالدین زکریا،ملت ایکسپریس کوکراچی سے روانہ ہوناتھا۔

شدیدگرمی میں مسافرانتظارکی اذیت سے دوچار ہے، مسافروں کی کاؤنٹرزپرعملے سے تلخ کلامی معمول بن گئی جبکہ ریلوے حکام مسافروں کو درست معلومات فراہم نہیں کررہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں