کراچی نے عمران خان کو نیا پاکستان دیا ہے ، شیخ رشید
The news is by your side.

Advertisement

کراچی نے عمران خان کو نیا پاکستان دیا ہے ، شیخ رشید

کراچی : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا ہے کراچی والوں تبدیلی کی بنیاد ڈالی اور عمران خان کو نیا پاکستان دیا، مہاجر کمیونٹی ذہین ہے، ان کا مشکور ہوں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تبدیلی کی بنیاد کراچی والوں نے ڈال دی اور عمران خان کو نیا پاکستان بنانے کا موقع دیا ہے، مہاجر کمیونٹی ذہین ہے، ان کا مشکور ہوں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ عوام کے فیصلے کو یہ لوگ نیا نام دے رہے ہے، کوئی ایک حلقہ بتادیں جس میں فساد ہوا ہو، انتخابات میں دھاندلی کا رونا رونے والے بتا دیں ایک بھی ووٹ زیادہ نکلا۔

انھوں نے کہا کہ عمران خان پر لوگوں نے بڑی ذمہ داری ڈالی ہے، ملکی معیشت کو ٹھیک اور آزاد خارجہ پالیسی بنانی ہے، اس ملک کو مظلوم اور غریب کا پاکستان بنانا تھا۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ کا کہنا تھا کہ این آر او کا خواب دیکھنے والے جاگ جائیں، نوازشریف کی خواہش پر کوئی این آر اونہیں ہورہا، حسن اورحسین کو ریڈ وارنٹ کے ذریعے واپس لائیں گے۔


مزید پڑھیں : کہا تھا ایک لہر آئے گی جو عمران خان کو کام یاب کر دے گی، شیخ رشید


شیخ رشید نے کہا کہ آشیانہ ہاؤسنگ اسکینڈل سمیت دیگر فیصلے بھی آنے ہیں، عمران خان نے 22سال جدوجہد، فضل الرحمان نے انجوائے کیا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ کرپشن کےخلاف زیروٹولرینس کی پالیسی کواپنائیں گے اور کرپشن کے تابوت میں کیلیں لگا دیں گے۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ نے کہا عمران خان پر لوگوں نے اعتماد کیا ہے، نوجوان ملک میں تبدیلی کےخواہشمند ہیں، عمران خان نے ابھی حلف نہیں اٹھایا، سب مخالفین اکٹھے ہوگئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں