The news is by your side.

Advertisement

سانحہ سمجھوتہ ایکسپریس پر عالمی عدالت جانے کا سوچ رہا ہوں: شیخ رشید

لاہور: وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ میں اس وقت وزیر تھا جب سمجھوتہ ایکسپریس کو آگ لگائی گئی، سوچ رہا ہوں کہ سمجھوتہ ایکسپریس پر عالمی عدالت جاؤں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ 15 تاریخ تک گرین لائن کی بکنگ 90 فیصد تک ہوگئی ہے، 28 تاریخ تک گرین لائن کے ٹینڈر کھولے گئے۔ جناح ایکسپریس اور گرین لائن کا کرایہ ایک ہوگا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ایم ایل ون ریلوے کا انقلابی پراجیکٹ ہے، تافتان ٹو کوئٹہ اسٹینڈرڈ گیج کیے جارہے ہیں۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ بھارت کی جدید آبدوز پاکستان کے نشانے پر آگئی تھی لیکن ہمارے ہاتھ بندھے ہوئے تھے۔ مودی سرکار نے اس جگہ بم گرائے جہاں کوئی نہیں تھا۔ اسی جگہ کا انتخاب کیا گیا جہاں شاید ایک کوا زخمی ہوا۔

انہوں نے کہا کہ ہم بھارت سے میزائل ٹیکنالوجی میں بہت آگے ہیں، بھارتی فضائیہ کے رنگ پسٹن گھسے ہوئے ہیں۔ وزیر اعظم اور آرمی چیف نے قوم کے جذبات کو بلند رکھا اور جنگ بھی نہیں ہونے دی۔

شیخ رشید نے کہا کہ میں اس وقت وزیر تھا جب سمجھوتہ ایکسپریس کو آگ لگائی گئی، خود سوچ رہا ہوں کہ سمجھوتہ ایکسپریس پر عالمی عدالت جاؤں۔ میں نے ہی قوم کو بتایا تھا کہ سمجھوتہ ایکسپریس کو آگ لگائی گئی۔

سیاسی مخالفین کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ کوئی بیماری ایسی نہیں جو ان کو جیل جانے کے بعد نہ ہوئی ہو، لوگ جیل جاتے ہیں جرات سے تمام چیزوں کا سامنا کرتے ہیں، تمام بارگین کا ماسٹر مائنڈ شہباز شریف ہے۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف اور شہباز شریف 5 روپیہ بھی واپس نہیں کریں گے، ن لیگ چاہتی ہے کہ اس کے سارے کیس لاہور میں لگیں۔ پیپلز پارٹی والے چاہتے ہیں کہ ان کے کیس کراچی میں لگیں، میں مرضی کے شہر میں کیس لگوانے کی خواہش پر عدالت جاؤں گا۔

شیخ رشید نے مزید کہا کہ میں شریف اور بھٹو خاندان کا سیاست میں مزید کوئی کردار نہیں دیکھتا، نیب کے آرڈیننس کی تبدیلی کے لیے ووٹ نہیں دوں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں