The news is by your side.

Advertisement

مریم اور شہبازشریف کیخلاف مزید کیسزسامنے آنے والے ہیں، شیخ رشید

لاہور : وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے کہا ہے کہ مریم اور شہبازشریف کیخلاف مزید کیسز سامنے آنے والے ہیں ، نواز شریف واپس نہیں آرہے اور نہ ابھی بیٹی پاپا سے ملنے جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا آرمی ترمیمی بل کی سپورٹ پردونوں بڑی جماعتوں کا مشکور ہوں، امید ہے الیکشن کمیشن باہمی رضامندی سے ہی تشکیل پائےگا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ شہبازشریف اورمریم نواز کے2نئے کیسز طلوع پذیر ہونے والے ہیں، نیب آرڈیننس میں چلمن کے پیچھے بہتر رائے عامہ جاری ہے، وزیراعظم سے کل بھی کہا تمام میڈیا سے صلح ہونی چاہیے، حکومت سب کی ہوتی ہے، اپوزیشن کرنے کا تمام میڈیا کو کرنے کا حق ہے، 24گھنٹےمیڈیالائیوچلتاہے،ہم نے ان کو سہنا ہے، چینلزکی لڑائی لڑنےوالوں کی مذمت کرتا ہوں۔

مقبوضہ کشمیر کے حوالے سے شیخ رشید نے کہا کہ سمجھتاہوں مسئلہ کشمیر کےایشوپرابھی تک ہم نے کمزوری دکھائی، ہٹلر مودی کے کشمیر کے اقدام پر5فروری کوپاکستانی قوم تاریخی کردار اداکرے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ شام، لیبیا اور یمن سے پھیلتی ہوئی جنگ بڑھتی چلی جارہی ہے، پاکستان نے امریکا ایران مسئلے پر بھی ذمہ داری کا مظاہرہ کیا، فضائی، بحری یا زمینی لحاظ سے پاکستانی سرزمین کسی کیلئے استعمال نہیں ہوگی۔

وفاقی وزیر نے کہا ریلوے واحد محکمہ ہے، جس میں 25 ہزارنوکریاں آنے والی ہیں، بڑی تعداد ریٹائرڈ ہونے جارہی ہے، اس لئےاسامیاں آرہی ہیں، مزدور ہی مزدوروں کے دشمن ہیں، اسٹے آرڈر ختم ہونے کا انتظار ہے، ریلوے میں ایک لاکھ افراد کیلئے روزگارکے مواقع پیدا ہوں گے۔

شریف خاندان سے متعلق شیخ رشید کا کہنا تھا کہ یہ سب سوچ سمجھ کر ہی باہر گئے ہیں شہبازشریف لندن جس کام کیلئے گئےہیں وہ انہیں کرنے دیں، نوازشریف نہیں آرہا اور نہ پاپا کو ملنے بیٹی ابھی جارہی، نیب ختم نہیں ہوگا اور نہ پرانے کیسز ختم ہوں گے۔

ملک میں مہنگائی کے حوالے سے انھوں نے کہا مہنگائی ہے لیکن عمران خان کےسوا کوئی اور متبادل نہیں، عوام تین سال کاوقت دیں، مہنگائی پر قابو پالیں گے۔

وزیرریلوے کا کہنا تھا کہ کسی پرتبصرہ نہیں کرناچاہتا،لاہوری5سال پہلےسیاست کوسمجھ جاتےہیں، میں اتحادی ہوں اور عمران خان کے ساتھ سائے کی طرح کھڑا ہوں۔

شیخ رشید نے مزید کہا عمران خان عثمان بزدار کےساتھ ہیں،میں بھی ساتھ ہوں، فوادچوہدری میٹنگ میں کچھ بھی کہہ سکتے ہیں، فواد چوہدری میں ہمت ہے،اس لئے انہوں نے بات کی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں